Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Sorry drömma men nu måste jag försöka nog återgå till jobbet igen. Precis som muggles förmanade...! ;)

Tittar kanske in igen lite senare ikväll och ser om något hänt på tråden.

• sweetstreet

Haha Page!!!
    Jag undrar just vad du skrev?!?!?!?!??

Låter som ett spännande inlägg! :D
    Synd att det censurerades.

• sweetstreet

Tycker ändå att den sajt verkar vara hyfsat ok med ganska mycket man skriver ändå. Vi har ju varit ganska framåt och itne skrätt orden sådär jättemycket åndå. Även om jag vet att en del inlägg inte klarat censuren.

• sweetstreet

Sorry girls!
    Har inte hunnit leta fram bild än men lovar maila till er imorgon! :)

Min man ville helst inte att jag skulle maila hemsidan än för han vill vara "hemlig"...!!!!!! :o

Jaja, kasnke kommer en länk lite senare då. Vi ska köra vidare med barnfabriken ett tag till och se hur det går först.

• sweetstreet

Nu ska jag sova! Puss o godnatt!
    Och godmorron till morgonskiftet som väl går på om ett par timmar kanske?! :)

• sweetstreet

Halloj!!!
    Sweet is back!!!!!! :)

Och fortfarande har jag typ noll symptom. Så nu vill jag bara att mensen ska komma så att den går över så att man kan börja sikta in sig på nästa ÄL igen!

Jag håller även på och letar upp ett foto på mig som är hyfsat nytaget, för att lägga upp på sidan!!!

• sweetstreet

Och muggles, jag vet inte vad pucklar heter på engelska.
    Hm?????

Men när jag var i Chamonix hade vi roligt åt vår franska skidinstruktör som hela tiden pratade om "Theeee bööööömps"!! :) :)

• sweetstreet

Jaaa syrran jag vet,
    men jag måste erkänna att jag gett up hoppet för denna gången. :( Buhu!

Känns faktiskt som om man aaaaldrig kommer lyckas med detta. Ahhh! Vet inte om man ska vara ledsen eller arrrrg!
    Just nu känner ag mig nog mer arg än ledsen faktiskt! Vilket ibland är en skönare känsla konstigt nog...

• sweetstreet

Tack syrran!!!
    Du är föööör goooo! :)

• sweetstreet

KUL att se dig tillbaks från Japan också!

Kollade på Lost in Translation igår och då tänkte jag på dig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???