Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Dessutom har jag en tappad inspiration på drift någonstans.

Någon som sett den?

Hade en massa saker på gång när jag gick igår - och nu minns jag inget av vad det var. Inte hann jag väl göra klart allt??? :?

• Liten med Mindre

Energin är bara lite fördröjd - men jag vet inte vad jag gjorde igår som jag kan fortsätta på idag. Mysko!

Ha det så skoj på träningen.

• Liten med Mindre

Massor med kramar Brudsommar!

Vet hur svårt det är att se det positiva när man mår kasst, känner sig kass och tycker sig se kass ut.

Det positiva sett utifrån är att det är en liten därinne, och att han/hon är pigg och slår frivolter! :)

Kanske kan det pigga upp om du skämmer bort dig lite extra med någon massage, hudbehandling, fotvård, dyra hårprodukter...

• Liten med Mindre

Rättning - istid till slutet av maj. Det kändes ju som att snön inte smälte förrän veckan före bröllopet eller nåt...

• Liten med Mindre

ÅÅÅÅÅÅÅåååå, NEJ! Inte tant hos dig med syrran. :(

Att det ska vara så förbaskens svårt att få till det. Skickar massor med kramar!

(Deppmanteln finns ju fortfarande, laddad med öl och champagenkran vid behov.)

Känner migsjälv väligt tudelad inför ÄL - så full av hopp och så rädd att bli besviken, igen.

• Liten med Mindre

Å, vad mysigt september! Något sådant behöver jag nog också. Malaysia som har sååå god mat!

• Liten med Mindre

Förstummad av alla berättelser som träffar rätt.

Page - du har definitivt några nya karriärmöjligheter att fundera över. :)

• Liten med Mindre

Storasystern - det låter verkligen som om du drabbats av ett ägg som inte riktigt mådde bra och ville fastna.

Jag klamrar mig fast vid vad någon nämnde, att det kan gå lättare att verkligen bli gravid när kroppen ändå kommit på tanken en gång.

Kom tillbaka när du känner att du vill ha sympati eller prata lite. Pyssla om dig så länge!

• Liten med Mindre

Tjena - vem är så förutseende att boka möte i oktober?? Boka semester kan jag gå med på, men möte. :?

• Liten med Mindre

Hehe, kan inte vänta att få komma hem och hoppa på maken ikväll! Såååå trist på jobbet i jämförelse. :D

Tror nog det blir en böj redan i helgen.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???