Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

just det det kan jag addera till min symptom lista
    *flytningar
    *extremt gasig i magen
    *svullen mage
    *viktökning direkt

• nu är jag fruL

fru Sofia
    TACK

mindre gumman lilla... inte kul att deppa, men jag kan haka på...känner mig orolig för snartis och ledsen för kokos situation och ledsen för alla som får mens.

usch...

mindre. hmmmmm dålig kondition..... inte tränat...pratar vi om mig eller. herregud du har i allfall gått korta promenader...jag har knappt varit utanför dörren utan BARA ätit. Inte tränat alls. Men det gör jag ju aldrig, men inte ridigt på 2 veckor... ska ändra det i kväll.

Kilona har kommit för att stanna...

• nu är jag fruL

jag kan förresten addera ett par symptom till min lista:
    svettningar
    kissnödighet.
    Måste kissa hela tiden och det började så snart som ett par dagar efter mens...

• nu är jag fruL

mindre
    jag kallar det självbevarelsedrift.
    jag och maken hade också olika syn på det hela. jag har varit otroligt negativ och HELT övertygad om att det ALDRIG skulle fungera. Men det trodde jag verkligen inte heller så det var inte bara inbillning.

Maken tyckte precis som din att det nog är dåligt att tänka så negativt osv och att vi måste fortsätta och hoppas osv en massa annt jäääävla klämk'ckt skiit som jag bara inte klarar av.

Näe jag är också negativ av mig. Det är helt förödande för mig att få upp hoppet och sen rasa. Jag faller så enormt djupt. Bättre att inte hoppas

• nu är jag fruL

lapinette
    jag förstår precis
    Det har varit med dubbla känslor för mig när andra plussat. En del av mig har blivit super glad för deras skull... men en annan del har blivit otroligt deppig. Det är inget kul alls när ALLA andra lyckas och plussar-. Ens eget minus blir liksom mer negativt när andra plussar.
    ja det är svårt att förklara men jag tror att fler känner igen sig.

det är väldigt jobbit att kämpa och kämpa, man ser plussen hagla men inte över en själv...

jag kan tyvvär inte trösta utan bara säga att jag tycker det är JÄTTE BRA att alla säger vad de känner, Och att man även kan säga att man är ledsen, deppig och lite avis.
    Inget fel med det tycker jag.

• nu är jag fruL

min make tof en tablett rr om dagen men inte bisolvon. Utan omega 3 och vitaminer

Angående omega 3 och graviditet så är orsaken till att det står så på burken för att det är naturläkemedel. De FÅR inte skriva att det är okej för gravida för det testas inte på samma sätt som vanliga läkemedel.

En kollega till mig som också hon jobbar i läkemedelsbranshen har läst en avhandling om just omega 3 och graviditiet där det till och med framkom att det var BRA att äta under graviditet. Jag tror ock att studien var för liten för att det ska bli en rekommendation.

Men vad är skillnaden att äta lax 3 ggr per vecka eller omega 3 tabletter?
    jag kommer fortsätta med mina omega 3.

Det kan enligt studien ge smartare barn... och de kommer ehöva all hjälp de kan få

• nu är jag fruL

visst kan det vara skillnad på vartifrån oljan kommer
    jag köper mina på apoteket det känns säkrare om det kommer därifrån

• nu är jag fruL

alltså oljan kommer ju inte från apoteket utan fisk...

äsch vad allt blir snurrigt idag. det är nog bäst att jag åker till stallet nu...

• nu är jag fruL

lter toppen vickan
    nersköjt med allsköns alkofria drycker

bra jobbat lapinette
    jag kan sä'ga att jag och maken INTE kom samtidigt. Det var inte ala gånger jag kom alls...orkade bara inte...

s nu vet ni precis hur oromatiskt det varit för FruLlan

• nu är jag fruL

nu drar jag tjejer
    tack för idag och puss och PLUSS till alla

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???