Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag tycker det jobbigaste är att man varje gång gå o hoppas att denna gången denna gången kasnke kanske....

Varför gör man det?????????

Superdumt!
    För om man inte hade hoppats hade det ju inte varit lika stor besvikelse.

• sweetstreet

FruLLan, det gör inget att du känner så. Det jobbigaste är ju för dig själv. För det är ju du som inte blir tröstad då?

Men vi alla på tråden känner ju till hur du fungerar nu, så vi ska väl försöka hålla oss och inte ropa klämkäckt om hasar dig till manteln. ;)

Och tack september,
    vi får väl verkligen hoppas att det blir VÅR tur också någongång. HElst SNART! Helst typ NU! Allra helst typ NYSS, men det vet vi ju att det inte funkade...

• sweetstreet

Ja jag r iallfall så himla gad att denna tråden finns!

Tror annars att jag mått ännu sämre oh att min stackars man fått permanenta skavsår i öronen. Well, han har nästan det ändå iofs, men de hade definitivt varit värre om denna tråden inte funnits! ;)

Så Tack än en gång FruLLan för att du startade tråden!!!!!! :)

• sweetstreet

Ja och samtidigt känner man sig ju så hemskt elak över att man känner sig avis.... Skuldkänslor! :(

• sweetstreet

Ja september jag vet också att det kan ta tid.

Har en kompis och när de höll på och försökte få sitt första barn så beklagade hon sig för mig. Och då tyckte jag att ah, pyttsan! Ni har inte hållit på mer än ett halvr, vad gnäller du för?! (fast jag sa det såklart inte riktigt lika elakt!) Men nu sitter man här själv och mår kasst för att det inte fungerat på 4:e gången.
    Jaja, så är det.

De fick iallafall barn sedan. Tror de höll på i ca 3 eller 4 månder till efter att hon beklagat sig, så det blir väl nästan 1 år då gissar jag.

• sweetstreet

Oj september,
    det bör jag också göra!!!!!!

Kram FruLLAn!

och Kram till September!

Och superkram till Koko fast hon inte ser det än! Men kasnke kan hon känna den rent menalt?! :)

• sweetstreet

Tack vänner-fan!!!

Jag tror inte det är riktigt så illa för min del Men jag vet vad du pratar om för jag har också varit väldigt deprimerade en tid, även om det är många år sedan nu. Det gick faktiskt också över av sig själv, men kasnke hade det varit smart att söka hjälp?

Tack iallafall för omtanken! Det värmer! :)

• sweetstreet

Moppy!
    Det kanske är kropens (eller psykets....!) sätt att få dig att äta allt du inte kommer kunna stoppa i dig senare!??!?! ;)

• sweetstreet

julifrun,

Hoppas hoppas då!! Kanek blir det årets bästa julklapp??!!!!! :D

• sweetstreet

Äsch, kanske ska det vara!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???