Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

HA Moppy!!!!!!!!!!!!!!
    Låter ju jättebra!!!!!!!!! :)
    Känningar i äggisen som liknar förra gången! Mmmmmm! Hoppas!

Själv kände jag efter riktigt mycket när jag gick hem idag men kunde tyvärr inte känna något. HUr mycket jag än kände efter så har jag inga som helst symptom.... Suck!

• sweetstreet

Tja det ska vara gaser i magen då. Fast det kan ju annars ha att göra med att jag smält i mig pop-corn (brukar bli rätt "luftig" i magen då) och en hel kanna (!!!!) kaffe.

Jaja, den som lever får se.
    Försöker trösta mig med att jag får fortsätta dricka glögg fram till jul iallafll.

• sweetstreet

Saffranin,

haha! Ja det är ju kul att se att vår tråd kan roa dig trots att du ännu inte börjat leta egna aladåber i brallan! ;)

Förstår om det känns frustrerande att vänta när du kanske redan vill börja med barnfabriken. Men jag gissar att det är ett genomtänkt beslut från både dig och mannen?

• sweetstreet

Berner,
    visst är det lustigt!
    Jag har en kompis vars mamma var allergisk mot apelisner. MEN när hon väntade min kompis (som är äldst i syskonskaran) så fick hon värsta suget efter just apelsiner. Så hon struntade i att hon var allergisk och köpte massvis med apelsiner och åt. Och det konstiga var att då tålde hon de plötsligt! Inte alls allergisk. Så hon åt apelsiner under hela graviditeten men efter att min kompis var född så blev mamman allergisk igen och kunde inte äta apelsiner mer. Visst är det kansigt!!! :)

• sweetstreet

förresten Moppy!

Kan inte du också lägga upp ett foto på vår sida???? Vore jätteskoj att få se dig också!

Ja, gäller förstås alla er som man inte sett. :)

• sweetstreet

Hej hej!!!

Galet vad ni varit aktiva medan jag sovit. Särskilt du FruLLan!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Men det var otroligt befriande att se att du tänkre åka hem till maken i ilfart för att jaga simmare!!!!!! :D :)

God jakt sägr jag då!!!!!! ;)

COOOOOOOOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Snartis tycker så synd om dig. Även om det just nu känns som om man gärna ville byta med dig. Fast om man mår sådär tjyvigt som du gör nu så gissar jag att man kanske funderar över varför man frivilligt jagade det tillståndet?

• sweetstreet

Och muggles!
    Ja, så ser jag ut. :)

inte direkt Carrie i Sex and the City...
    som jag tror Page hade som bild av mig.

Skidresa tycker jag definitivt du ska boka! Jag menar det värsta som kan hända är att du inte känner för att åka när den dagen kommer pga av att du inte mår bra, eller för att du inte vill "riskera" något för ev barn. Men jag menar, jag har ändå svårt att tro att det skulle vara farligt att åka skidor! Allt beror ju på HUR man åker gissar jag? Kanske ska du skippa off pist och pucklar ;) men i övrigt tror jag säkert det kan fungera.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???