När märker man av att man är...GRAVID???
Eh hemul?????
Jaja, bara det inte blir en Morra!!!! :o
Eh hemul?????
Jaja, bara det inte blir en Morra!!!! :o
Kanske blir det en liten lugn Snusmumrik?
Fast med tanke på ditt humör FruLLan så kan jag mer tänka mig en liten arg My!!!! Hahahaha!!! :D :D :D ;)
Oj nu verkade alla gått på fikarast?????
Kan ju passa på att säga att mina symptom fortfarande är INGA symptom.
Tja, så man liksom går runt här och försöker ställa in sig på mensen som lär dyka upp i dagarna, men kan samtidigt inte låta bli att lyssna på den där eländigt förrädiska viskande lilla rösten i örat som tjatar kanskekanskekanske...
Jag blir så trrrrröööötttttt!!!!!
Snälla Stäng av!!!!!!!!!!!
Vem vet FruLLis! Kanske har de alla en liten plunta med något att "spä ut" kaffet med på fikarasterna???? ;)
Tja, julstämning o julstämning...
Det var kallt som satan i helgen med runt 8 minusgrader. Men jag gillar det för det var soligt och sådär vinterhärligt! Men nu är det tillbaks på trista 10 plus igen.... Igår regnade det, men idag är det åtminstone sol.
Japp FruL!
Så jag hoppas vekrligen att någon av er här på tråden vill logga in i helgen. För då kanske ni måste ta hand om mig lite när röda tanten har kommit.... :(
Men visst, jag vet att ni kanske är fullt upptagna med att julstöka då. FAst en liten liten liten stund kasnke ni kan titta förbi bara för att kolla att jag inte ligger helt däckad här och vill dränka mig i glögg.
Ja fast ingen make!!!!!!! DET måste ju ändå slå solen! :)
Jag har iallafall bestämt mig för att köpa rosenrot nu! Måste ju pröva det också nu till NÄ! Man vill ju gärna vara lite förberedd så man åtminstone kan donga till röda tanten i huvudet med rosenroten när hon kommer!