Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

moppy:
    Synd att du inte riktigt kan gjädjas över din graviditet. Men jag kan förstå hur du tänker. Lycka till!

MEN jag tycket att tråden absolut är till för alla även de som plussat. jag kommer absolut h'änga kvar här när jag plussat och dela med mig av mina känslor och känna med andra.

Vad jag menade var, att det kommer in folk som aldrig varit här, säger att de plussar och sticker sen.
    Det känns tugnt att ta när man själv kämpar och engagerar sig i sina egna och andras symptom och kamp.
    Men sj'lvklart ska man dela med sig även efter sitt plus

äh jag hoppas ni fattar vad jag menar
    det blev inte så bra förklarat.

• nu är jag fruL

inlägg 600 till mig

• nu är jag fruL

ha ha ha
    tur att man tog nåt då

• nu är jag fruL

moppy : KLART att vi orkar lyssna!!!!! Vi vill lyssna. det är otroligt spännande. jag bara önskar att du skulle kunna njuta lite av din graviditet och inte tänka så mycket på missfall. MEN vi får se hur vi reagerar den dag jag är där...

fru UH jag förstår precis. S känner jag också eller rättare sagt jag kände så förut. Att fy vad jobbigt om alla ska fråga hur det går stup i kvarten så tar det super lång tid att blir gravid. Samma sak, fyyyyyyy vad jobbigt om alla vet om att man vlivit gravid men så får man ett tidigt missfall och mste berätta för alla.- Nej jag älskar mina vänner men jag orkar inte med frågor.

• nu är jag fruL

koko: Dumle frukost mmm gott och HELA näringskedjan

var köper man det där omega 3 du pratade om. det måste jag också prova. usch jag behöver all hjälp man kan få

• nu är jag fruL

MYCKET bra sagt muggles

Håller med på alla punkter helt och hållet

hurra!
    kram på er alla

i kväll ska jag och maken gå ut och sörja. Vi hade tänkt städa hemma för det behövs verkligen kan man säga... men nej vi ska sörja och gråta och dricka öl
    i vår familj så anväds alkohol till både att fira och till att sörja

• nu är jag fruL

koko: var köpte du omega 3 och har du fler tips?
    Jag behöver all hjälp, lite tjyvknep kanske för oss som inte är så "bra" i systemet

• nu är jag fruL

koko
    undviker du min fråga eller

• nu är jag fruL

tack så mycket kakan lilla

• nu är jag fruL

fast jag vågar inte läsa tråden från FL, de är ju galna där

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???