Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

usch det borde vara förbjudet för folk att plussa efter första aktiva försöket

GRATTIS skärgårdsbruden. Kul att det går bra för någon...

näe men lite avundsjuk känner jag mig eftersom vi kämpar och kämpar och det bara går åt helvete...

• nu är jag fruL

mindre
    nu fattar inte jag
    vad innebär det att det inte går alls? jag menar antingen får man minus och då går det åt helvete eller så får man plus och då går det bra.
    kan det gå något mittemellan?

• nu är jag fruL

men jag tycker att det verkar vara många som plussar på första försöket. Tänk bara på alla som styckit in huvet här och berättat om just det.

• nu är jag fruL

Snart så: Jag tror att många stora företag har så.

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    håller mig undan eftersom alla verkar bubbla av lycka och jag bara känner att jag drar ner humöret eftersom jag är totalt övertygad om att det ALDRIG kommer fungera.

har allvarligt börjat fundera på att börja äta piller igen och skita i hela grejen. Köpa både häst och hund i stället. vad tror ni om det?
    det känns faktiskt som om jag skulle kunna bli lycklig med det.
    Mindre berg och dalbana.

• nu är jag fruL

nenne
    det är INTE min tråd!!!!!!

det råkade bara vara jag som startade den.
    Tråden tillhör ALLA som är inne och skriver i den. Och jag är jätte glad över att så många behövde en tråd för att ventilera sina tankar, oror, känslor, rädslor och funderingar över det där med att bli gravid och skaffa barn.

det verkar ju uppenbarligen så att de flesta av oss delar samma oro osv.

jag tycker att det är underbart att folk hittat någon stans att vara glada, ledsna och ställa frågor.

MEN just nu känns det som om jag är extremt osynkad med övriga kämpar här. alla är glada och bubblar vilket även gör MIG glad. MEN min egen sorg och deppighet överskuggar detta . Så istället för att bara komma med neggiga inlägg som lägger sordin på andras funderingar.
    Så kan jag faktiskt JOBBA!!!!
    och inte sprida neggighet här.

ha det så bra alla flickor och hoppas att ni får en bra dag.

• nu är jag fruL

för att se ut som världens tråkigaste människa såååååååååå

det kan kanske bli så att jag bangar morgondagen...
    vill inte förstöra med mitt usla humör.
    Sätter mig på någon parkbänk istället och super

• nu är jag fruL

tyvvär jessie
    pepp talk fungerar ej. men tack för försöket. Snällt av dig...
    men nej

jag får se om jag dyker upp i morgon. Ska till stallet på morgonen...så det är ju på vägen hem
    MEN det beror på deppigheten.
    OM jag inte kommer så ringer jag eller messar någon av er i alla fall.

• nu är jag fruL

moppy
    Usch gumman jag vet inte vad jag ska säga... men fy vad hemskt. Stackars, vilken jäklarns otur.
    MEN se det som så att nu VET du ju att du kan bli gravid i alla fall, eller hur?

Jag lider med dig. Men jag måste säga att jag är imponerad av att du har ett fungerande sjätte sinne. Du har känt att något var fel och hade rätt.
    Jag är imponerad, allt som jag känner är ju som bevisat alltid fel...

Hoppas att du kan komma över det här och må¨bättre.
    Jag skäms genast lite över att jag deppat ihop så totalt när du klarar dig så starkt trots det som ¨hänt.
    fast å andra sidan så är det svårt att jämföra olycka... och sorg...
    och alla kanske inte är så klena som jag är.

Men om du klarar att vara stark så ska jag försöka jag med...

okej tjejer, jag försöker komma i morgon. Hoppning i kväll, en natt med maken och en morggon i stallet kanske får mig att må bättre.
    Jag försöker komma.
    är nog där 12.30 i såna fall
    kram

• nu är jag fruL

godmorgon alla och
    TUSEN GRATTIS OCH KRAMAR CICCI!!!!!!!!!!!!!!
    jag är så otroligt glad för din skull gratti grattis grattis!!!!

Dessutom så tycker jag att det ä'r så otroligt kul att det hände just vid det här tillfället då ni inte "hetskn*ullat" utan bara fock till det som på nåder. Dessutom så har du ju int ekänt några symptom. Ganska underhåkllande då vi alla jagat symptom som sjuttom.

Näe cicci SUPERGRATTIS!!!!!!!!!! det var verkligen din tuuuuuuuuuuuuuuur! Jag är så glad.

Tack förresten för i lördags det var så himla trevligt och kul!!!!! jag är så glad att jag givk. ni är toppen verkligen!!!!!
    och tänk att man fick vara med att dricka ciccis sista vin på ett år
    kraaaaaaaaaaaaaam

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???