När märker man av att man är...GRAVID???
fast duktigast är JAG
Och mest EGO
fast duktigast är JAG
Och mest EGO
snacka om monolog
vänta vadddåååååååå
jag slänger ifrån mig min halvfulla ölburk och torkar bort chipssmulorna
vänta vaddååååååå????
NÄR testadedu neg jessie???? var det inte lite tidigt????
jag menar, ilningarna i din lilla (? ) tapp då????? och dina konstiga blödningar????
du jag litar lika lite på ditt minus som kokos, bara så att du vet
vad menar du är mindre lite bakom
bara för att hon är mindre än oss andra (även fysiskt ) så behöver hon inte vara bakom
vilka fördomar jessie
ha ha ha
jag vill bara ha igån en cat fight här och kommer att försöka misstolka alla så att vi får intriger.
Japp fruLlan är på sitt aggro humör och vill se blooooooooooood
och INTE mensblod
ha ha ha Äl aggro
underbart nu är jag inte bara agggressiv vid pms nu är jag det även vid ÄL FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY vad maken ska bli glad
hej cicci
Vad kuuuuuuuuuuuuul att se dig
japp rosenrot är livsfarligt.
tjohoooooo
ställer mig på skrivbordet i kontorslandskapet med min burk mariestad och drar av en masters of puppets cover a ca pella med komp av att slå ett ÄL test mot ölburken .
Tjohooooooooo det är party här
jag känner dock att jag håller på att slå övver och ska börja hårdrocksslåss snart med nån
åt helvetettttt med allt vad mens heter.....
kom igen bara mensjävelshelvete så ska du få
du får INTE komma och hälsa på mig opå flererrrrra år
skitsooooooooo
blir man så här av rosenrot
livsfarligt!!!!!
och jag äter INTE trippeldos....
och bara ätit 2 dagar
moppy: heeeeeeej gumman
usvh lider med mid
jag hade nog också hellre tagit ett MF utan att behöva allt lidande och bergochdalbanan innnan.
Gumman
MEN du ska veta att du inte BEHÖVER hålla dig borta för att du är deppig! DEPP är enormt välkommet här tycker jag som är mästare på depp
min deppmantel är till för alla som behöver.
koko: vi kommer finnas här OM det nu går åt helvete MEN det kommer det inte göra!!!!
jag är också kissnödig
kan det vara ett symptoooooom
tänk att symptomen kommer redan innan man haft ÄL
eller är det all öl
cicci men du hade ju symptoooom i lördags
TÄNK vad kissnödig du var då
det kan ju inte alls ha berott på 20 liter juice
tjejfest!!!! JAAAAAAAAAAAAA
kan jag komma nu!!!!!!!!!
jag vill inte vänta till januari
vill parta nu!!!!!!!!
Jag ringer efter taxi nu cicci: jag är på g så se till att gå hem från jobbet nu
jag är på väääääääääääääääääääääääg
party på östermalm here i come
jäv*llllla taxi
jag fick inte åka med .... han sa att jag var för full
va ?????
efter bARA 14 starköl
jäv*la lantis
dessutom så ville han INTE titta på mitt ÄL test hallååååååååååå det är faktiskt intressant
hmmmmm
cicci: kan jag komma en annan dag istället?
om jag ska vara ärlig så tror jag knappast att rosenroten har verkat änu för mig. har ju bara ätit i 48 timmar.
Näe speeden är nog för att jag sovit för lite och har fffffffffföööööööööööööör jävvvvvvvvvla tråkigt....
näe mens borde förbjudas
snart så: se där slippa ljuga på julfesten
alltid något, fast det är klart hade ju säkert hellre ljugit än fått mens
ha ha ha
eller så går all luft ur mig som en ballong. så ligger jag där som en använd kondom på golvet
seg och med slemmigt innehåll
ha ha ha
moppy:
jag tycker att du har rätt med det där med VUL. Jag fattar inte riktigt vitsen med det. varför har det blivit så inne med att göra vul? det känns som att det är lite väl mycket om man som moppy inte har någon speciell oro eller anlednning.
Man kan aldrig gardera sig mot att det kan hända något. Inte fullt ut i allafall. och vad är då vitsen emd att bli mer stressad.?
fast vem vet jag kanske tänker annorlunda när jag själv blir gravid. men just nu så ser jag inte vitsen med vul.