Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hejsan tjejer

ahhhhh det är så härligt med ditt pluss cicci. Jag måste säga att ditt pluss är enbart positivt och kul tycker jag. ingen avundjsuka alls utan bara glädje. Det är otroligt skönt att känna måste jag säga. men dy har verkligen kämpat, bjudit på dig själv och dina känslor och peppat och stöttat andra både i med och motgång. Om någon förtjänar ett plus så är det du

snart så och koko: hmmm mycket konstigt, jag var övertygad om att ni skulle olussa ni med. Men kom igen, ge inte upp ta nya test, det kan ju vara så att hormonhalten bara inte hängt med.

Muggles. Lider med di gumman vet PRECIS hur deppig man blir. Usch man vill bara ge upp och gå och gräva ner sig. Usch och fy,.. men det är bra att du är här och ventilerar, det är det vi är tillför. Kram på dig. Och du och jag vi tar nästa gång!!!!!!

Ni andra också förstårss

puss påer alla ni är sköööööööööööna

• nu är jag fruL

hmmmm jag har lite problem med tangenterna som ni märker

• nu är jag fruL

ha ha ha nenne
    japp föreberedelserna har startat. 6 varannan dag. jag tar bisolvon samt köpte igå¨år även rosenrot. Jag vet att det är lite sent att starta med dom nu eftersom jag har ÄL i helgen (borde få full böj på söndag) men va fan det kan ju inte skada. Hjälkper detr så hjälper det... annars så har det vel i alla fall inte skadat.

Dessutom har jag börjat äta omega 3... så japp jag följer i gugu ciccis spår och proppar i mig tabletter

och jag måste säga att molandet i magen redan har börjat, ...lite VÄL tidigt innan ÄL tycker jag.., men ändå.

Själv då, får din bäver några föreberedelser ?

• nu är jag fruL

och nenne
    det var inte alls för grovt
    jag GILLAR när det är grovt
    det ska liksom vara något att bita i

är det inte det absolut bästa sättet att starta veckan? att lägga ribban direkt så att säga

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    det är skönt att se att min depressionsmantel INTE är oanvänd och blir maläten. Nej den är så bra att ha så att det är snällt av er att ni tar hand om den. Vem vet det kan ju vara så att jag vill ha tillbaka den om så där "hmmm räknar efter " tre veckor
    och då är det ju bra att deppmanteln är redo...

Usch jag förstår verkligen hur ni kä¨nner er tjejer. Tyvvär så kan jag inte säga så mcyket för att hjälpa, för tyvvär så var det inte så mycket asom hjälpte mig...

förutom hästar och sprit och trevligt sällskap. Det är tre mycket bra grejer mot deppighet.
    MEN sjvälklart hoppas jag att er deppihet skall g¨å över snart gärmna åt ett positivt håll.
    Om inte, gnäll på!!!!!!!

moppy: hoppsan, det var en vändning som hette duga. usch att behöva deppa enr sig så¨för att läkaren gör fel. Fy faaaaaaaaaaaaan.

annars så har jag ont i äggisarna... ska jag börja nojja över var det kan betyda att det kommer så tidigt... eller ska jag vara tyst

• nu är jag fruL

godmorgon i tråden.

det tog ett bra tag att läsa igenom alla de sidor som ni skrivit och jag måste säga att hoppet ökade mer och mer och jag började bubbla här på stolen. TRE potentiella plussare

men så kom jag till sista sidan och måste också ropa NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!

fy faaaaaaaaaaaaaan vad ledsen jag blir. Stackars sweet, glöm inte att jag vet PRECIS hur det känns (inte för att det hjälper) Men ös ur dig allt ditt hat och förtvivlan. det kändes skönt för mig.

Snart så: näe nu kommer tårarna jag var HELT övertygad om att det skulle bli en liten framtida malin Baryard som var på g där inne.
    Jääääääävla mens jävelsjävla
    such gumman
    jag vet att inget pepptalk fungerar på mig så jag tänker inte peppa och komma med glammiga tillrop. Utan FAAAAAAAN gnäll jag lysntnar

och nu blir det du och jag som håller handen på BB istället, för nästa gång så SKA vi lyckas.!!!!!!!
    Ska vi försöka träffas innan nästa BIM och dricka onödigt mycket vin bara för att vi kan och för att reta cicci som inte får

koko: nu håller vi tummarna för di. För det kan INTE vara en vanlig mens du har. ett svagt pluss och skum blödning. Testa dig vetja det kommer bli ett starkt pluss hjärtat.

• nu är jag fruL

cicci: KLART vi inte ska träffas utan dig
    är du heeeeeelt tokig eller
    HUR skulle det gå till. Vi behöver vår galna pappersmuff och hennes tokiga historier om grytlock och lax som kastas genom köket.
    Herreguuuuud vilken galen bebis ni kommer få

hmmm är det efter BIM näe då måste nog vi försöka deppkröka nån gång innna.

Snart så gumman vart tog du vägen
    kom hit och deppa med oss. Jag kan slå någon eller säga massa fula ord om det hjälper dig

Själv har jag ont i magen kan det vara ÄL på g... eller var det så att jag redan är gravid och minus på testet och mens i 5 dagar bara var för att luras
    jag måste säga att jag nooooog håller på att bli tokig av symptom jakten.

Cicci: att du INTE har symptom tror jag är helt normalt. Du är gravid enligt testet och det är långt ifrån alla som får symptom över huvud taget. Så njuuut av att du INTE går omkring och har ont, mår illa, osv
    puss

• nu är jag fruL

snart så:
    usch gumman. jag vill bara komma och ge dig en kram Faaaan vad jag verkligen vet hur du känner. jag satt i samma sits förra veckan.

kan du inte bara skita i jobbet... faan vem kommer att tacka dig om 5 år för att du var där idag? Näe skit i allt.
    Gå hem. Gå förbi systemet och köp en flaska glögg, köp lite peppisar, godis eller glass. Hyr en bra gråtmild film som du kan gråta med. Kryp upp i soffan med en termos glögg och bara gråååååt i kapp med filmen.
    Usch vad jag lider med dig. Det är så jäv'la vidrigt at må som du gör nu. Om jag bara kunde göra något.
    Kram på dig hjärtat

• nu är jag fruL

koko: nu får su skärpa dig och inte hålla oss på halster längre. TA ETT NYTT TEST!!!!!!!!

• nu är jag fruL

nenne > ha ha ha
    precis sa ser vart 6 liv ut runt produktion. fat vi tar det liute senare pa kvallen nar vi anda kryper ner for natten. Sen ar det en snabbis for att mjolka ut maken ha ha ha

jessie men min lilla suckerpulla INTE har vi glomt dig. Du sitter ju for fasiken pa styret pa tendemcykeln sa du gra ju INTE att missa

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???