Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

är ni hemma och pippar allihopa eller?????

• nu är jag fruL

snart så:
    men gumman kommer du inte ihåg att ömmande bröst är ett av det ALLRA tydligaste gravid symptomen
    tänk på det.
    det kanske inte alls är så att det är mens på gång utan att ditt slem och ömmande boobs är din kropps sätt att tala om att du har en liten göran i magen.

och HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!! dra ner humöret i tråden. ha ha ha
    det är vel ändå JAG expert på!
    När du lyckas få tilloch med de som plussar att gråta, ja DÅ har du kommit upp i min "förstöra för andra" nivå.
    Fram tills du lyckas med det är du bara rar!

• nu är jag fruL

hejsan flickor
    Ni verkar vara lika snacksaliga som vanligt

Jag har också mask och det är bra för jag äääääääälskar djur. men vi får inte ha med oss husdjur på jobbet... förutom då dom man bär I sig
    så mask är bra

jag måste äta var tredje timme annars svimmar jag eller slår ihjhäl någon för att jag får lågt blodsocker.

masken är hungrig.

Det verkar dim makes mask ha varit i morse också mindre.. eller förlåt inte mask ANAKONDA

åhhhhhhhhhh den som ändå var hemma och kunde få sig ett sjut innan jobbet....
    mmmm slickar mig suget om läpparna

NEj nenne!!! din snuskis
    inte DOM läpparna

• nu är jag fruL

men nenne
    Se det som att ni gör tanten en tjänst. Hur mycket action kan ho få nuförtiden i sitt sovrum

näe du delad glädje är dubbel glädje Hon äääääääälskar säkert era övniungar på andra sidan väggen

• nu är jag fruL

nej mindre: inte ett dugg vig och akrobatisk bara jääävligt lång tunga

gene simmons släng dig i väggen

• nu är jag fruL

eller nenne
    i den åldern vet man inte VAD hon kan ha fjärrkontroll till. Kanske hon har vissa kroppsliga funktioner hon kan styra med fjärrkontroll

• nu är jag fruL

jag skulle gärna vinna en tusenlapp
    MEN jag sätter inte emot cicci i den här frågan. Jag tror precis som hon att du snart så har ett stort fett plus att vänta HURRA

vad synd det blir om oss andra tjejer som måste dricka upp snart så´s andel sprit på lördag också

• nu är jag fruL

jessie min lilla renstek
    är det inte så att du också ska ta och ta ett litet test kanske

och tack för komplimangerna MEN jag tror att det har varit lite kallt åt dina hjärnceller där uppe i norr.
    JAG alltid ha rätt moi
    okej kanske om andra då
    För som du kanske kommer ihåg så är det ju inte många sekunder sedan jag föll ner i ett djuuuuuuupt svart hål av sorg over att min mens kom TROTS att jag trodde något annat.

men om andra har jag rätt
    så det så tjejer

• nu är jag fruL

snart så
    varför tror du INTE att det är något på gång för dig?
    Kör du min taktik att gardera med kryss för att inte bli så attans negativ efter, eller misstänker du av någon anledning att det inte tagit?

• nu är jag fruL

snart så:
    inte för att vara pessimistisk men jag kan bara meddela att min taktik inte fungerar ALLS
    i alla fall inte för mig.
    Trots att jag inte försöker hoppas och låter bli att försöka tolka symptom som just symptom så blir jag HELT knäckt när mensen kommer (som ni ju vet...)

undermedvetet så hoppas och tror man ändå trots att jag utåt sätt försöker inbilla alla inklusive mig själv att jagh inte tror, tolkar och hoppas.

Hoppas att det fungerar bättre för dig. men inte för att jag tror att du behöver det för jag VET att du är gravid.
    fru SAIDA-L är mitt namn

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???