Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

fast jag tror att man bör hitta på mer en TV-serie som kan gå i typ 10 år för att bli sådär äckligt rik?
    Som vänner eller Seinfeldt som liksom aldrig slutar visas för efter att sista avsnittet spelats in och visats så går det i repris på minst 4 kanaler samtidigt...

• sweetstreet

frågan är vad serien skulle handla om?

Helt klart måste ju vara något om hysteriska tjejer som jagar simmare för fullt????

Kanske lite som Sex and the City, fast det är inte alls själva sexet man vill åt utan just befruktningen?!
    För just nu är det väl så det är eller har jag fel tjejer????

• sweetstreet

Så kunde vi ju spela in allt här i New York tycker jag! Så att jag får chans att träffa er också! :)

• sweetstreet

OOoooo!!!
    Ja just det du har ju redan "gått över tiden" som man sa på mammas tid....

Jag tycker verkligen det låter plussitivt!

• sweetstreet

Men Moppy, kanske ett mail???????

Du kan ju skicka på mail så blir det liksom inte alls officiellt!!!!!! :)

Jag kan verkligen högtidiligt lova och svära på att jag inte ska lägga ut din bild på nätet!

• sweetstreet

Pirr,
    jag förstår förresten helt din "test-rädsla" också.
    Jag har bara testat en gång förut och då trodde jag verkligen att jag var gravid för jag gick nästan en vecka över tiden!

Men dagen efter jag testade minus kom mensen som ett brev på posten. Sååååå besviken. Och då tänkte jag att ä, jag ska minsann inte testa förrän det gått mnst 7 dagar över tiden!
    Och så tror jag fortfarande att jag känner.

• sweetstreet

Jag ska BIMa nu i helgen. Men eftersom jag har typ noll symprom, men känner av mina vanliga pms så försöker jag menatlt ställa in mig på mens och NÄ.

• sweetstreet

Oj låter nästan som mig förutom att jag slapp spy.

Jag tror iallafall att det var ett "tidigt missfall" jag fick för jag blödde mycket kraftigare dåoch hade mycket mycket ondare än vanligt.

Och särksilt som jag kände av "symptom" innan som superömma tuttar och svullen "kvinnomage" t ex, så tror jag det.

Och därför tror jag inte på denna månaden eftersom jag känner nada.

• sweetstreet

Jag har inte heller berättat men hoppas att vår sida som muggles gjort inte kommer bli superkänd utanför vår lilla krets...

• sweetstreet

Shit tjejer!!!
    Vi har verkligen paserat 6000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TJOHO!!!!! :D :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???