Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Minns en reklamfilm där de visade kostymklädda personer i ett kontorslandskap. Men de betedde sig alla som man minns att många gjorde på högstadiet. T ex en slipsnisse kom förbi en kvinna i dräkt när hon satt vid sin dator och kletade ett tuggummi i hennes hår! En annan kostymklädd kille skjöt snusprillor i taket. Och en prydlig kvinna fimpade sin cigg i en papperskorg. Ett gäng män med portföljer gruddades lite när de gick och när de passerade några kvinnor vid kopieringsmaskinen så knuffade de plötsligt till några av kvinnorna så de for in i kopieringspparaten med en duns!

Ja, det såg helt absurdt ut i den miljön, men man blev ju helt klart påmind om sin egen högstadietid! Vilken jäkla miljö det var egentligen!!!!!!!!! Och man inser plötsligt att vad som än händer så har man det rätt bra nu.... ;)

• sweetstreet

I wish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *djup suck*

Är inne på försök 4 men utan resultat än. Inväntar mensen som bör komma nu i dagarna. Inga som helst symptom på att den inte skulle dyka upp, så jag försöker bara ställa in mig på att det kanske blir nå´t nästa gånd...

• sweetstreet

tack!!!
    Sov gott själv!

• sweetstreet

ok,
    senaste nytt från Sweet är att tantens förtrupper verkar vara på ingång. Lite molande känsla i mensmagen och lite typ lax-färgade (aprikos???) flytningar som ofta brukar komma innan det riktiga blodet kommer.

Jaja, jag VAR ju förberedd på att det skulle bli såhär! Men känner mig ändå jävligt besviken!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

Tyckte att vi faktiskt lyckades få till det riktigt bra kring ÄL denna månad.

Hur ända in i helvete ska man kunna få till det om det nu inte vill lyckas när man är aktiv dagarna kring ÄL??

Ok, jag ska erkänna, vi är inte lika stronga och uthålliga som Moppy verkar vara. För det orkar jag bara inte. Inte mannen heller. Tyvärr.
    Men MÅSTE man 6-a varje eller varannan dag i flera veckors tid för att lyckas bli gravid eller vad fan är det frågan om?!?!?!?!?!?!?!???

FANFANFANFANFANFANFANFANAFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Vet inte om jag är mest arg på tanten eller på mig själv som blir såhär besviken?

• sweetstreet

SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var bara tvungen att få skrika lite! Men eftersom ni alla sover er skönhetssömn så lär ni inte reagera. Men det är ändå skönt att få ut lite aggression och frustration! Hoppas jag inte väcker er...

• sweetstreet

Imorgon ska jag iallafall inhandla rosenrot!

Kanske kan man få lite mer sprätt på sina ägg då?

Sprättägg?????????

• sweetstreet

Nu ska jag äta middag.
    Och berätta för maken om att det nte funkade denna gången...heller... :(

Kanske ska man trösta sig med lite vin?!?

• sweetstreet

Hej tjejer,

Har inte tittat in på tråden för jag har bara känt att jag inte ville få något som helst hopp igen vilket är lätt att få här. Normalt är det ju något bra och positivt, men jag kände mig så himla deppig och besviken igårkväll när jag upptäckte förtrupperna att det kändes jättejobbigt faktiskt. Mycket värre än vanligt.

Och när jag vaknade i morse och det forfarande "bara" var samma förtrupper och inget blod så började ju såklart en massa tankar snurra runt. Och jag ville inte börja hoppas igen för det är så himla jobbigt när man blir besviken igen. Och jag kände att om jag skriver på tråden att "inget blod än" så kommer ni tolka det poritivt (vilket såklart är roligt och bra normalt sett) men just nu orkade jag inte med fler "öka-hoppet-tankar" för jag kämpar fortfarande med att inte hoppas. Detta också för att jag vet att jag ibland (inte varje mens, men det händer) har sådana här förtrupper i någon dag eller två innan själva syndafallet brakar lös. Och nu försöker jag bara att ställa in mig på att det kommer komma under dagen eller helgen.

Äsch, nu blev det här ett jätteflummigt inlägg och långt. Men det var bara lite tankar om hur det känns just nu. Och en liten förklaring för varför jag itne varit in här idag.

Men jag hoppas såklart fortfarande att alla ni andra BIMare har något plus på gång! Särskilt pirr låter ju lovande! Och muggles, du vet att jag alltid håller alla tummar o tår för dig gumman!!

Vill även säga att om någon av er pratar med Koko så hälsa henne och ge henne en kram!!!!!!!!!! Hoppas sååååå att hon mår bättre nu och att det onda har gått över!!!

• sweetstreet

Hej Go-FruLLan!!!! :)

Tack! Jag hoppas verkligen inte att folk missförstår på tråden för jag ÄR verkligen GLAD för att ni alla bryr er så mycket! Det värmer ända in i själen.

Men det är just det där att jag kämpar mot den där jädrans viskande "hopprösten" och det är nog så svårt att göra själv. Med ännu fler som hoppas bklir det svårarae att försöka bara ignorera den...

Jaja, ni vet ju alla hur det känns så egentligen måste man ju inte alls förklara. Det är väl det som är så härligt med er och denna tråden!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???