Syrran,
Jag förstår att det inte var särksilt uppmuntrande att träffa x:et med gravid tjej.
Gissar att ni kanske inte har någon jättebra kontakt du och x:et??????
För egen del skulle jag faktiskt vilja träffa mitt x. Vi hade superbra kontakt tidigare, men den tvärdog när han träffade ny tjej. Skittrist rent ut sagt. Nu är det flera år sedan så jag har väl börjat acceptera att detä är så, men det kändes väldigt konstigt i början. För både jag och min man hade en jättebra relation till mitt x. Han var helt klart en av våra bästa vänner. Jaja, så kan det gå.
Men som sagt jag förstår att det kanske inte var den roligaste kvällen i ditt liv igår då?
Idag ska jag banne mig ut och köpa rosenrot!!!!!!!!!!!!
Känner mig mycket nättre idag! Har visserligen mensvärk vilket är jobbigt, men jag är itne lika ledsen längre.
Min man var ute på pubrunda igår men jag hade ingen lust att hänga med. Ha, min kur igår var dricka massa vin och sedan kolla "The return of the king" som gick på TV här. Precis vad jag behövde! Lite strider i rustning, lite hober i fara, vänskapsband, och en jädrans massa Viggo Mortensen!!!!!!! :D :D :D Hehehehe!!!!! Och såklart "det goda som besegrar det onda"!!!!!! Kändes skönt! Perfekt avslutning på kvällen faktiskt. :)