Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Kan verkligen inte hitta den!!!!! :( :o

Inspirationen alltså....

Till att göra klart det här jobbet.

MEN NU FÅR DU FAKTISKT TA OCH SKÄRPA DIG!!!!!!!!!
    *smuttar te och försöker tala strängt med mig själv*

• sweetstreet

Hur 17 ska man någonsin kunna säga till ev framtida barn att göra eller inte göra saker när man inte ens har pli på sig själv??????????

• sweetstreet

Jag vill mest bara kolla på julkalendern och ha mysigt....

Javisst, jag erkänner det:

"Hej jag heter Sweetstreet och jag är julkalenderberoende."

• sweetstreet

Brukar faktsitk kolla nästan varje år trots att de flesta i min omgivining (iallafall de som inte har barn) brukar säga att "är inte det barnprogram?!", men jag erkänner att jag tycker det är urmysigt!
    Förra året såg jag inte för det var första julen här och jag vet inte om det gick att kolla på svt.se då? Men jag hade ingen kläm på det då iallafall. Kanske var det även för att allt annat var så nytt omkring oss då att man inte riktigt hann med att ens fundera över julkalendern.
    men i år så kollar jag!
    Hurra för internet!!!! Hurra för TV på internet!!!!! :) :) :) :)

• sweetstreet

Lady o Lufsen!!

Jag ursäktar verkligen ditt intrång!

Skoj att inte bara pladdra på själv här. :)

Tack för tipset!!!
    Undrar om det fungerar???? ;)

• sweetstreet

Har du barn eller är du i barn-görar-tagen????

• sweetstreet

Wow!!!!
    Tonåringar! Låter underbart!!!!

• sweetstreet

Faktum är att jag inte är någoon superbebisfantast. Jag gillar barn när de är lite äldre. Men kanske är just tonårstiden lite knepig, eller????

• sweetstreet

jaja, fast det roliga måste vara att man känner igen sig?! Eller gör man inte det???

Tycker ibland själv att man minns glasklart hur himla ego man var och hur man resoerade.
    Kan ju tycka det kännns urbota korkat vissa saker man gjorde då, men det är änåd lite kul när man träffar tonåringar idag och man inser att det inte är så mycket som är förändrat ändå...

• sweetstreet

Hahahaha!!!!!!

jaja, vissa saker håller jag med om att man helst vill glömma.

Typ hela högstadiet.
    Vad fan är det för nå´t?!?!?!?!?!!!

Vem kom på den brajta idén att samla ett gäng hormonstinna ungar tillsammans som inte har något annat gemensamt än att de råkar vara födda inoms samma treårsperiod och att de bor på ungefär samma ställe?????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???