usch vad tråkigt Moppy!
Jag förstår dig såååå fullständigt. Var ju själv där bara häromdagen. Och denna gång blev jag verkligen både deppig och otroligt besviken. Varma kramar till dig!!!! Mys nu riktigt mycket fram till jul och nyår så är det väl nästan ÄL igen sedan. :)
Jaja, jag tröstade mig med vin den kvällen mensen kom. Och igår barakde jag pepparkakor och det blev så himla härlig doft i lägenheten! :) Idag sak vi också ut och köpa gran!!!!! Me n vi måste köpa mer jungransgrejer för vi har bara 4 eller 5 kulor så. Vi tog inte med några julsaker alls från Sverige, så förra året när det var vår första jul här så hängde vi bara upp de kulorna i vår palm.... Men iår blir det gran! Hurra!!!!!!!! :)
jag älskar doften av gran och jag skulle ha jättesvårt att ha t ex plastgran.
Fast jag hör till de som inte vill klä granen för tidigt. Här i USA börjar de redan vid Thanksgiving (sista helgen i november) och det känns alldeles för tidigt för mig. Jag brukade alltid klä granen kvällen innan julafton hemma. Låter säkert trist, men det kändes så mysigt och "nytt" då när man vaknade på julaftonsmorgonen.
Muggles, mina tummar ramlar snart av för de börjar bli blå.... :o
*lossar greppet lite lite*
Sådär ja, mycket bättre, nu kan jag fortsätta hålla dem ett tag till!!! :) :) :D