Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Vi kollade upp hela den säsongen under jul- och nyårsledigheten då. Så sedan var vi fit for fight när nästa säsongen startade i januari förra året.

Hade besök här då av några av mina bästa vänner där ena är totalt såld på 24. Hon tyckte det var paradiset att kunna se flera avsnitt på en gång! För hrä börjar de alltid säsongen med 2 dubbelavsnitt! Så hon hann se 4 avsnitt. Fast sedan fick hon ju vänta ett par månader innan de började sända i Sverige förstås.

• sweetstreet

FruLLan, gör som du vill tycker jag.
    Fast om jag var du skulle jag vänta tills imorgon eftesom jag gissar att inte särskilt många surfar in på vår tråd inatt. Och eftersom både Koko och Cicci har mailat BT så tar de säkert bort inlägget imorgon skulle jag tro.

• sweetstreet

Men om du känner dig jätteorolig så gå in och ta bor bilden vet ja!

Om inte annat kan vi ju be muggles fixa en ny sida med nytt lösen o användarnamn där vi kan lägga ut bilderna igen. Och hoppas att alla gravida kvinnor i denna tråden inte har huvudet lika fullt av hormoner som Cicci!!!!!!! :D ;)

• sweetstreet

Koko, hr i USA är det så annorlunda med TV tycker jag!

De har dels så ini-helvete många kanaler! Men de flesta visar ändå bara skit! Eller typ repriser på repriser, som Seinfeldt, Vänner, Alla älskar Raymond mm. De visas i säkert 4-5 olika kanaler och eftersom det är repriser så kan man se allt från jättegamla avsnitt till nya. Och et kan ju vara kul någongång, men inte BARA!

Och sedan har de hur många dåliga krimnalserier som helst, typ CSI fast otroligt dåliga. Och typ lika många olika sjukhusserier som helst...
    ja suck!

Den kanla som visar bra kvalitetsserier är ju HBO, men det är betal kanal så den ahr vi inte. Men Lost och 24 går på ABC så de kan man följa!

Men jag tittar mer sällan på "vanlig" TV här än vad jag gjorde i Sverige fakiskt. Man hittar liksom någon serie man följer och kollar den, men inget annat direkt.

• sweetstreet

Så för oss är Netflix superbra!
    Då kan man ju kolla in serier som t ex Prison Break som ju gick på HBO.

Och det är bra.

En annan ak jag gillar på tal om TV och film, är vår digitalbox! Där kan man programmera så att den spelar in alla avsnitt av t ex 24. Då behöver man inte alls bry sig om att "oj dag ska de visa 24 och då måste vi ställa videon eftersom vi ska bort ikväll."
    PLUS det bästa är att man kan börja titta på saker som spelas in redan NÄR det spelas in!!! Det gillar jag! Förut var man ju tvungen att vänta tills filmen var färsiginspelad innan man kunde börja kolla.

• sweetstreet

Men shit nu låter jag ju som värsta film- och TV-holicen!!!!!!!! :o :o :o

RIKTIGT så illa är det inte!

• sweetstreet

Men kan vem som helst plocka bort alla bilderna???

Tja, kanske räcker det med lösenordet så kan man det eller?

Isåfall kanske det är en bra idé att göra det så kan alla sova lugnt inatt. :)

• sweetstreet

Håller helt med FruLLan!!
    Cicci du ska inte ha dåligt samvete!!!!!!!
    Herregud! Jag skulle också kunnat gjort samma sak! Särskilt efter att jag kommit hem från ultraljud och sett mitt första barn!!!!!! :)

Och det är ju så himla lätt att fixa så det gör ju inget.

Jag kanske plockar bort in bild också för säkerhets skull. Sedan kan vi be muggles fixa en ny sida till oss där vi kan lägga upp bilderna igen!

• sweetstreet

Aha Koko,
    det är ju en annan sida av saken förstås!

Men jag tycker det är sååå frustrerande att missa ett avsnitt av något man följer, och ibland gör man ju så mycket saker att man kanske missar halva serien.

• sweetstreet

Jag kollade nyss och det verkar som om FruLLan tog bort alla bilderna!!! :)

För jag får inte upp några alls.

Hm?

Tog du bort alla FruLLIs??
    Eller belv det kasnke bara så ändå???

Jag är inte så superteknisk och så vad gäller datorer, men jag kan verkligen inte hitta några bilder alls.

Kanske ska någon annan logga in och kolla för säkerhets skull. Och om det är bilder kvar så kanske den personen kan ta bort dem allihop då??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???