Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Ooops!
    Cicci!
    Jag var bara lite sen ser jag!! :)

• sweetstreet

Haha! Jag kan ändå inte låta bli att tycka att det var ganska komiskt ändå!!!! :) :D

• sweetstreet

Ha det bra Cicci!!!!!

Och det var verkligen roligt att du berättade om ultraljudet!!!! :)

Njut nu av din symptomfria graviditet! Och had et bra på din resa söderöver!

• sweetstreet

Exakt!!!!!!! :)

Ha det bra nu!
    kram!

• sweetstreet

Ja oj!

Jag bara tog för givet att du skulle titta in igen här innan jul Cicci...
    Men om det är en julresa på g så vill jag med skicka julekram!!!!!!! :)

• sweetstreet

koko

kommer du titta in något på tråden under julen? Alltså kasnke inte just juldagarna, men du vet mellandagar och sådär.

Själv kommer jag säkert att titta in här unde rhela julen eftersom vi inte har några planer alls och ska fira ensamma här hemma.

• sweetstreet

fast det såklart med tanke på att min nästa ÄL är strax efter nyår kasnke man har fullt upp med att hoppelihoppa i mellandagarna. Ja, mellan "Prison break" avsnitten då!!! ;) ;) ;)

• sweetstreet

Shit jag längtar redan till ÄL!!!!!!!!!! :o

Varför är det så långt kvar?!?!?!?!!?!

Har nu börjat förbereda mig inför ÄLen med rosenrot vitaminer och omega-3. Herregud, min make sa igår att "va fan, det ser ut som om vi är 80 år ju!!" när han såg alla pillren.

Ha! Ja, vad gör man inte....?!

• sweetstreet

jag har verligen insett att detta med spermaprov verkar vara något känsligt. Har pratat med vänner där han lämnat prov oc även när man tagit upp saken med egna mannen så märker man att det är ett lite känsligt kapitel.

Fattar inte varför egentligen. OM det vore något medicinskt "fel" på mig som innebär att jag inte kan bli gravid så är det trist, men det är ju inte hela världen ändå eftersom jag ändå hoppas kunna få barn. Det är ju att inte kunna få barn som vore problemet. Men jag kan mycket väl tänka mig adoption.

Men det känns som om män är ännu mer känsliga än kvinnor vad gäller detta med barnalstring. Iallafall om man börjar prata simmare och kvalitet etc.

• sweetstreet

syrran det låter ju kul!
    Fast om jag ska vara med måste ni vara vakna till kl 06på morgonen! För vi har ju inte tolvslaget förrän då här borta (6 timmar efter som vi ju är!)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???