När märker man av att man är...GRAVID???
Page,
jag tror säkert att mannen din hinner hem till jul!!!! :)
Page,
jag tror säkert att mannen din hinner hem till jul!!!! :)
Jo visst jag fattar att det kan vara jobbigt att "få fram" simmarna för koll och test. Men å andra sidan så skz männen ju inte bli kollade med lupp i själva könsorganet iallafall. Inge som ska stickas upp där och rota runt.
Tja deta med adoption är ju väldigt personligt såklart. Jag vet folk som kan tänka sig adoptera även fast de inte alls har svårt att få biologisk barn. Och jag har vänner som inte alls kan tänka sig adoption även om de inte kan få biologiska barn. Man måste nog bara känna efter hur det är för en själv. Och hoppas att man känner likadant som sin partner. Men det gäller ju iofs "barn" överhuvudtaget.
För min del känns det absolut viktigaste att jag någongång får barn och får bli förälder. Sedan spelar det inte så stor roll på vilket sätt det blir. :)
ja, jag har iallafall bestämt mig för tt göra en rutinkoll i början av näta år. För att se om allt är ok eller inte.
hej Page,
jag är ganska säker på att de flesta som vill ha barn blir bra föräldrar! Så jag tvivlar inte alls på dig Page!!!!
Och jag tycker det är fullt förståeligt om man inte vill adoptera oavsett anledning. Själv känner jag ju som sagt bara att jag inte kan tänka mig ett liv utan barn. Det är liksom det viktigaste.
Jag käkade inte bisolvon eftersom det inte finns här, men ngt annant slemlösande. Vet inte alls ifall det hjälpte. Jag blev ju inte gravid denna gången, men om det var för att jag åt "fel" slemlösande eller om det var andra orsaker har jag ingen aning om. Nu ska ju superguööet Muggles skicka mig hennes överblivna bisolvon så vi får väl se om det hjälper framåt. :)
nu försvinner ja en stund från tråden igen.
Kram till er alla!!!
Och Page, det är kul att ha dig ute här babblande igen så man inte är ensam på tråden om natten....! :) :)
Hej Eden,
bildsidan ligger "nere" för tillfället, mn vi hoppas den ska komma upp igen. Dock med annat användarnamn o lösen. Ifall Muggles kan tänka sig att åta sig detta igen *blinkar med ögonlocken och ser sådär bedjande ut*
Men sedan ska du självklart få tillgång till bilderna! Och lägg gärna ut en bild själv också! :)
Haha!
Jag tror som Cicci att man inte måste göra avkall på allt och följa någon list benhårt. Bara man har något sunt förnuft i skallen och inte gör något överdrivet så tror jag det blir bra!