• fröken Inga

I den här tråden får vi bara vara glada

Surfade in på torget som vanligt och satte igång att läsa de senare trådarna. Märkte att jag efter en stund kände mig jävligt deppad. Det så mycket lesset och surt. Stackars tjejer som utsetts för vresiga föräldrar, kompisar som inte kommer med en dålig ursäkt, branchfolk som lurar bröllopspar på pengar och brudgummar som inte verkar bry sig. Det är ju skit bra och viktigt att man kan prata av sig i detta forum men just nu vill jag vara glad över mitt bröllop.

Så, i den här tråden är det bara glada miner som gäller. Berätta vad som går bra med bröllopet. Hur kär du känner dig just i dag eller något kul du har hört på sisånde!

• Svar på tråden I den här tråden får vi bara vara glada
  • fashiongirl

Jag är glad för att det är så vackert väder idag (soligt). Men märkte att det är ändå lite kallt så glöm inte vantarna om ni ska ut, själv är jag hemma och ska plugga och fixa lite resten av dagen.

• fashiongirl

Ojj nu hade inte mitt inlägg något med bröllop att göra. Fast jag antar att det inte gör något, vi är ju så glada i denna tråd :)

• Lillsys

Jag är väldigt Glad, Har precis köpt min drömklänning och blev just klar med bordsplaceringen!
    Dessutom ligger jag hemma på soffan med halsfluss, kanske inte låter så kul men med mina två huskies (Hundar) på var sida om mig så är livet bra gott
    Ha en bar dag!

• Mimsan75

Hej, bra initiativ till en GLAD tråd. Jag är super glad då jag nu i veckan har hittat smycken till bröllopsdagen som dessutom var mkt billigare än vad jag trodde det skulle gå på...

..och så är jag glad och tacksam över att BT finns, jag har nu bröllopsprogrammet nästintill klart tack vare värdefulla tips härifrån, fått ideér till bordsdekorationer och bukett.

Tack alla som hjälper varandra här

Nu längtar jag till vår dag.

• Fluffbullarna

Jag är glad för vi har kommit på bra idéer till våra trycksaker.
    Och snart ska jag åka och hälsa på min bästa kompis och hennes nyfödda bebis!

• Fru The

Jag är glad över att jag har fått köpa min klänning i Gävle 2200kr billigare än vad den skulle ha kostat i Göteborg där jag bor!

Och så har vi fått löst problemet med in- och utmarscherna! Jag och sambon kommer inte överens om vad vi vill ha, så en spelgrupp och en spelman som vi känner ska specialskriva var sin marsch åt oss! Och det blir ju naturligtvis en överraskning på själva dagen B!

• Ab fab

Förutom att det skall bli himla trevligt att gifta sig i augusti är det bästa att jag träffat en kanongäng tjejer genom BT. De är trevliga båda på nätet o IRL.

• NuÄrDetDags

Jag är glad för att jag hittat en mycket trevlig guldsmed som fixar min förstörda förlovningsring "för billig peng"! Yiippeee, hurra!!

Och sedan är jag väldigt glad för att vi just nu har en bra balans på arbete/privatliv. För det mesta har minst en av oss för mycket jobb men just nu blir det tid för mys och trevligheter och min m2b är väldigt uppmärksam. :D

• fröken Inga

Jag är skitglad över att mina föräldrar angagerar sig så mycket. De är riktiga pains in the butt men jag älskar att de bryr sig! Jag hade inte pallat med att planera allt själv. Jag är dessutom glad att bröllopet blir precis som jag vill ssamtidigt som min kille känner sig nöjd. Lantligt och mysigt.

Svar på tråden I den här tråden får vi bara vara glada