• fröken Inga

I den här tråden får vi bara vara glada

Surfade in på torget som vanligt och satte igång att läsa de senare trådarna. Märkte att jag efter en stund kände mig jävligt deppad. Det så mycket lesset och surt. Stackars tjejer som utsetts för vresiga föräldrar, kompisar som inte kommer med en dålig ursäkt, branchfolk som lurar bröllopspar på pengar och brudgummar som inte verkar bry sig. Det är ju skit bra och viktigt att man kan prata av sig i detta forum men just nu vill jag vara glad över mitt bröllop.

Så, i den här tråden är det bara glada miner som gäller. Berätta vad som går bra med bröllopet. Hur kär du känner dig just i dag eller något kul du har hört på sisånde!

• Svar på tråden I den här tråden får vi bara vara glada
  • Hyde Park

Det här behövde jag!! Har beställt min klänning idag och är nöjd... kommer att bli sååå fint! Sen, trots det, kunde jag inte låta bli att halka in på klänningstrådar här... "kan ju finnas någon fin..." MEN, nu ska jag bara njuta av att jag har bestämt mig! TACK för att ni delar med er av lite glädje!

• amorin

Glömde skriva att jag är glad för min underbara pappa. Han har fixat festlokal, underhållning, fotograf, präst och boende för våra gäster. Allt enligt mina önskemål, men det mesta ändå en överraskining.

Min underbara mamma har fixat en pianist som ska kompa henne i kyrkan när hon sjunger Ave Maria och dessutom att hon och min svärmor lovat att laga all mat till bröllopet.

• silvera

Idag har vi varit i hop i fem år!

• tree

jag är glad för att jag ska prova en klänning igen för andra gång och jag planerar att bestella den ikväll efter jobbet! hurrah!

• Fru Henax

Jag är glad för att min älskling kommer hem snart! Om exakt 36 timmar så landar han på Arlanda efter att ha varit bortrest ca en vecka!
    Och så är jag glad för att när han väl kommit hem så är det MINDRE än 2 veckor kvar till vårt bröllop!

• NuÄrDetDags

Pratade precis för första gången med vår vigselförrättare - jättetrevlig!

Han är med på alla "stolligheter" (vigseln inte i rådhuset, allt på engelska, musik,...) och vill inte ens ha extra pengar!
    Har varit lite orolig för att h*n skulle vara stöning men nix!

... och min m2b diskar och gör kvällsmat medan jag sitter här, åh, och Prison Break är det ju också idag!

• NuÄrDetDags

"Stöning" :D "Stönig" skulle det ju vara. :D

• slatka

Min klänning kom igår. Passar perfekt.Helt glad.

• tree

jag hittade drom vigselring igår! jag längter nu att få det!

• fröken Inga

Nu börjar det hända grejer. Har köpt papper och sånt till inbjudningarna. Bara ett halvår kvar! Jippie!

• Lady o Lufsen

Vad bra för jag är glad

• praline

Min klänning har kommit och den är helt underbar och passar perfekt.Jag e såååå glad..

Svar på tråden I den här tråden får vi bara vara glada