• fröken Inga

I den här tråden får vi bara vara glada

Surfade in på torget som vanligt och satte igång att läsa de senare trådarna. Märkte att jag efter en stund kände mig jävligt deppad. Det så mycket lesset och surt. Stackars tjejer som utsetts för vresiga föräldrar, kompisar som inte kommer med en dålig ursäkt, branchfolk som lurar bröllopspar på pengar och brudgummar som inte verkar bry sig. Det är ju skit bra och viktigt att man kan prata av sig i detta forum men just nu vill jag vara glad över mitt bröllop.

Så, i den här tråden är det bara glada miner som gäller. Berätta vad som går bra med bröllopet. Hur kär du känner dig just i dag eller något kul du har hört på sisånde!

• Svar på tråden I den här tråden får vi bara vara glada
  • InaHjärtarAdam

jag har massor att vara glad för!!

*idag ska vi hämta våra förlovningsringar!
    *båda min stora prov på min vårdutbildning är gjorda med bra resultat
    *jag har världens underbaraste sambo
    *jag har äntligen börjat promenera till skolan, sammanlagt 8km om dagen (sparar både pengar och får mer motion)
    *vår ekonomi har börjat komma i balans efter en dyr sommar
    *snart är det jul och då får jag träffa familjen i göteborg
    *jag går och väntar på ett överraskningsfrieri från min sambo. det gör mig glad varje dag för att jag tänker att "kanske är det idag"

• tuth

Är super duper glad för att min älskling alltid tar sig tid att messa och ringa från jobbet, även fast jag vet att han har hur mycket som helst att göra.

Lika glad är jag för att jag tror att jag äntligen hittat vilka ringar jag vill ha! I denna djungel av alternativ...

tre av mina bästa vänner är alla i samma fas i livet nu... förlovning, bröllop, flytta osv... Hur kul som helst att dela med varandra!

kram till alla glada

• slatka

Jg är världens gladaste.
    Har hittat min kläning och beställt den. Håller på att leta efter bytes kläning oc där finns det fler jätte fina alternativ.
    Fixat band och frisör smink lokal osv.
    Så glad att det börjar komma igång.

• tree

Vad en kul tråd!

Jag är glad värje gång jag kommer ihåg när min m2b friade! det var precis som hade drömt... och min ring! helt perfekt!

och jag ska prova en klänning igen nästa onsdag med min tärna och förhoppningsvis är det så fint som jag trodde efter första provning, så att jag kan beställa den direkt! så jätte spännande!

jag är också glad att jag ska vara med min m2b ikväll bara oss två...! jag köpt en skönt massageojle från Lush!

• tree

när och var ska ni all gifta sig? det är så kult att vi alla har stora ler som vi skriver här och tänka på våra magiska dager!

• tree

själgv ska jag gifta mig 18/8-07! i Ulfsunda slott, stockholm

• snuttungen

Och jag är så himmelens överlycklig för att jag är gift (sedan i somras) med den underbaraste mannen på hela jorden. Han är verkligen "grädden på moset"!

• brollop0701

Jag blev så glad igår när jag fick veta att blomsterhandlaren som egentligen är stängd i januari när vi ska ha våra blommor kommer se till att vi får våra blommor i alla fall :D

Jag blev ännu gladare idag när papprena från skatteverket kom tillbaka godkända :D

• NuÄrDetDags

Idag kom min förlovningsring tillbaka: den idiotiska, felstavade gravyren är borta (nu är allt rättstavat, allt fick plats och inget skaver) och den är vit igen (som en vitguldsring ska vara)!!!

Jag måste helt enkelt rekommendera honom igen: www.smyckestudion.se
    Det var förresten INTE han som förstörde den från början!

Och annars är jag glad för att vi ska ha DVD-myskväll ikväll: med lite vin, en liten ostbricka med kex och bara vi!! :D

• amorin

Jag är underbart glad för att min blivande just parkerat mig i soffan med en filt och min dator medan han fixar trerätters-middag.

Svar på tråden I den här tråden får vi bara vara glada