Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Rika flickor...

maljor
    Menar du Gossard???
    Så här ser den ut: www.figleaves.com/uk/product.asp&mci=&size=&colour=&image=r164-p19350-front (Om nu länken fungerar..annars fixar jag en annan..) Den finns från 65cm och uppåt.. Jag har aldrig handlat från stället, hittade det nu...men ska undersökas insåg jag just... *s* Tidigare har jag handlat dem på Details. Men de finns i nästan alla specialaffärer.. Det är en gammal klassiker. Jag köpte min första för 7år sedan... Älskar den! Sitter kanon, pushar skitsnyggt och säljs även i större strl som sagt... :)

• pickolina

maljor
    Jösses, de har ju från 60cm och uppåt... Damn! :D

• pickolina

maljor
    De har strl som 60G liksom! Otroligt! De hade hur många sidor som helst med bh´s i min strl..och billiga!..billig frakt och 28dag + gratis att skicka tillbaka om man vill returnera eller byta. Låter ju kanon! Måste testa att beställa därifrån... Problemet blir ju att man vill shoppa loss ordentligt när man för ovanlighetens skull har så mkt att välja bland... *asg*

• pickolina

maljor
    Mmm, jag köpte ett "julset" härom dagen.. 1900:- gick det på... Huah.. Men fint!..

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Det var en primadonna + trosor jag köpte härom dagen.. Fina men shit vilket pris. Betalade 1200:- för bh och 700:- för tillhörande trosa.

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Jag tycker även att det är för dyrt... :(

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Jag betalar det ändå, för att få det jag vill ha..men det är trist att inte ha råd att ha ett brett utbud hemma.. Så som man hade när man var yngre och hade mindre bröst (=vanligare strl)...

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Så sa säljaren oxå om just det märket. Att de flesta blir frälsta av kvalitén och hållbarheten och att de nästan bara anv det märket efter de väl provat. Får väl hoppas på det då.. *ler* Jag har dock inte köpt billiga bh´s innan heller utan lite bättre märkesbh´s, men kanske i mera "mellanklass". Typ Chantelle, Gossard osv... Kul att höra ändå..då kanske den var värd sina 1200:- i slutändan då..vore ju jätte kul... Hur länge brukar du ha dem ungefär tror du??? *nyfiken*

Fick förresten höra att bh´s ska tvättas i antingen galltvål eller yes diskmedel och EJ tvättmedel. Det var något jag inte visste... Alltid lär man sig något nytt.

• pickolina

Vi har slutat med julklappar. Vilket är kanon ekonomiskt och dessutom ger en mycket trevligare jul! :) De gånger vi firar med syskonbarnen så får de varsin julklapp.. Förutom av sina föräldrar och mor/farföräldrar, som öser klappar över dem... Vilket jag inte ser någon vits med om jag ska vara ärlig. Jag tycker att julen handlar om annat än klappar och bör handla om annat än klappar.

Å självklart anv jag internetbanken.. ;)

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Låter bra. Hoppas att min kommer hålla lika länge.. Då kan man kanske tänka sig att köpa fler trots priset. Den var ju himla fin.. :)

Svar på tråden Rika flickor...