Summan av allt fortsätter
Äntligen förstod jag att ni tagit vägen någonstans.
Izunia
Så roligt att höra om inbjudningskorten...jag satt också och svor över våra. Det är superkul att tänka ut och skapa det första, men att sen göra 40 efter varandra är en plåga. Hårtorken som jag använde till emblossingen överhettades hela tiden men nu äntligen är nästan alla skickade. Vi har ett par kvar som vi inte har adresser till men som vi ska fixa (innan jul).
Gemma
Ja det är rätt adress, men till bildspelet är det www.walerholt.se
Jag var otroligt duktig, eller rättare sagt, man får en knäpp i slutet av graviditeten vilket för många innebär att man tar i tu med saker som legat länge: sorterar vinden, arrangerar om porslinet eller vad det nu kan vara. Troligen är det kroppen som vill sätta igång förlossningen eller nått. I mitt fall innebar det att jag fixade i ordning 10 års album på en vecka. Hela den tid jag och min man varit tillsammans klistrades och klipptes till prydliga ordning och reda album. Sen har allt få ligga igen i exakt 3 år och 10 mån (åldern på dottern). Det är kul att se när man tittar på bilderna att innan var det alltid jag och min man på bilderna och numera är det alltid någon av oss som håller i kameran och plåtar den andre med ungen.