Summan av allt fortsätter
Hahah Lapinette! Du är en riktigt easy rider!
Hahah Lapinette! Du är en riktigt easy rider!
Lapinette..vi aker söndag morgon!!
haha här kommer var story...
Jag och min man träffades när jag var i Österrike pa semester med min vännina. Vi hade varit pa en bar och hörde en grymt duktig musiker. Sa vi hängde lite där och jag flörtade med honom sa gott jag kunde! Tillsist när vi skulle ga hem träffades jag av en gul spot light och i mikrofonen säger han ?DON´T GO!?. Som en kass film... Jag skämdes nästan ihjäl, log lite och försvann hemat!
Dagen därpa var vi tillbaka i baren, först av alla...Men ingen musiker. Gissa om jag var nere...! Till slut dök han upp bakom baren och kom fram till mig och försökte imponera genom att prata svenska (han är nämligen australienare!).. Efter 20 min var han tvungen att ga da hans kompis var sa berusad att han inte hittade hem själv.
Vi träffades lyckligtvis en sista gang innan vi akte hem och nagra manader senare flyttade vi ihop och har nu varit gifta i 4 mander efter snart 4 ar tillsammans, och den berusade kompisen var hans marskalk pa bröllopet.
haha kul att story kunde underhalla lite! ;)
jag tycker att din story är mkt bättre!! Ingen slar ju era bilder i din vackra krona! Hur kul som helst om nan story kommer med! Kommer köpa flera ex!
ok girls... Vi hörs den 18:e!! Imorgon sticker vi pa honeymoon! Ciao!!
Hej fran solen!
Befinner mig i Fort Lauderdale nu. Kanner mig nastan som i the Truman show i detta omradet!
Vi har det varmt och skont och jag bara alskar shoppingen...det tar ju inte slut! Kanns trist att jag inte har mkt plats i resvaskan.. :(
Hoppas ni har det bra dar hemma!
Trollsländan tackar! Jo jag är ocksa hemkommen men jag vill bara tillbaka till paradisöarna!! :o
Helt underbart och lyxigt vad det med massor av klädshopping (för mig!) men av nan konstig anledning inga skor och väskor...
Jag ska försöka fixa och trixa med lite bilder snart..
En annan har ju knappt köpt nagra julklappar än och jag hinner inte göra det förrän lördag heller...
Välkommen till sverige G!
Stort grattis trollis!!! Fantastisk julklapp!!!
mitt julpyssel har begränsats till pepparkakor med kristyr....! That´s it!! :) och det räcker...men jag maste fixa lite julmat imorgon da vi ska fira julen hos oss. Vi blir bara 8 (9 inkl en baby) jämfört med fjolarets 14 pers...