• Izunia

Summan av allt fortsätter

Lapinette..precis sa förklarar jag ocksa. Man pratar ju inte bara direkt blommor hela tiden! ;)
    Jag bara älskar bröllop.. även om jag skulle göra om allt igen, när somhelst, är det himla skönt att det är över..

Gemma, jag har nog lagt absolut mest tid pa inbjudningarna ocksa. Nu har jag bara 4 tackkort som bara ska embossas och jag drar mig för det! Varför gjorde jag sa avancerade kort!? Men jag har fatt manga komplimanger och da är det värt det!
    Fast nagra trodde att jag köpt handgjorda...

Förresten, jag har missat. Vad fick du betala för min Lhuiller?
    Jag personligen tycker inte att en brudklänning kan vara för dyr. Den ska väl bara vara anppassade efter ens budget - och smak! ;)

• Izunia

haha..jag blir skrattfärdig när folk blir upprörda över folks ekonomi. Alla är vi olika, har olika inkomster och smak vad gäller bröllop!

Sverige är ju dessutom ett land där man lägger relativt lite pengar pa bröllop. Hade vi haft mer pengar hade vi lagt mer pa vart bröllop. Jag tyckte det var värt det!

• Izunia

Jag hade matt daligt om jag varit avundsjuk pa alla människor runt om mig..

• Izunia

jo det är sant. Själv är jag ju arbetslös och jag vet inte om min utbildning var att hänga i granen! :D Men det fixar sig säkert.

Köper jag dyra saker när jag inte har pengar..da är det ju dumt. Annars är det som du säger, inget daligt samvete. Men saken är ju den att om nan jag känner köper sig dyrare och finare saker än jag - kul för dem!! :)

• Izunia

G jag utbildade mig till sports manager.. Jag ska ju till Lausanne i var sa det kanske inte var helt lönlöst. Men jag söker ju arbeten just nu som är totalt annorlunda... lite trist ma jag ju säga, fast bara jag far jobb.

• Izunia

gemma jag ger snart upp!! :D :D

• Izunia

Nu pratar ni märken jag nog aldrig hört talas om...verkar bra!
    Själv fick jag springa pa stan och köpa en massa produkter och smink för att allt tog slut pa en gang.
    Men imorgon aker jag till Österrike! Far passa pa att köpa nya lack och sant pa flygplatsen. Och jag vill ha nya solglasögon! Är det nan som har nagra favisar? Jag vill gärna ha stora, svarta, breda pa sidan med strass...verkar omöjligt..

• Izunia

vad kul! Om jag är jobbfri i mars aker jag typ runt den 17:e. Vi kanske ses i backarna da?! :)

• Izunia

ha ha det har snöat men ocksa regnat...:( vilket är himla trist. Men det finns snö i backarna nu. Hoppas det snöar lite i natt! :)

Svar på tråden Summan av allt fortsätter