• lourdes

Summan av allt fortsätter

Gemma: Kommer du byta namn längre fram? Tyckte om det du skrev att namnet känns viktigt på samma sätt som en logga för ett varumärke :)

• lourdes

Perfekt att du kan återanvända din klänning!

Har jag tighta deadlines så jobbar jag dag och natt, men i princip jobbar jag på samma sätt. I slutändan sparar man mer tid att jobba på det sättet. Funkar iaf för mig.
    Blir ju arbetslös om 3 veckor så då kommer jag ha än mer tid.

Just nu jobbar jag i barnbutik, men jag är utbildad Grafisk Designer. Har även läst webb. Vill väl jobba med grafisk design som även kan användas till interaktiv kommunikation.

• lourdes

Gemma, den dagen ni får barn, kommer barnet då få mannens namn?
    I just den frågan blir jag tveksam till att behålla mitt namn, eftersom det kommer kännas konstigt om mannen o barnet/barnen kommer ha annat namn än jag.

• lourdes

Jag är också en hängiven Philosophy fantast. Älskar fuktighetscremen Hope in a jar!! Duschcremen Amazing Grace är också härlig. Hur gick det med testerna, utvandraren?

• lourdes

utvandraren/margaux,

Börjar smått planera inför milanoresan om två veckor där vi bl.a. ska köpa vigselringarna på Tiffany´s. Funderar på gravering i ringarna. Går det att gravera i den klassiska bandringen? Du kanske kan titta på din ring och se om det finns plats. Ringen är ju upphöjd, men det kanske den inte är runt hela ringen. Minns inte riktigt. Hoppas du förstår vad jag menar. Har du själv gravering i din?

Ni andra ringbärare,
    Vad har ni skrivit i era ringar?

• lourdes

Ja, Milano kanske inte är den vackraste staden i Italien, men den har sin charm. ;)
    Lilla-syrran, min tillika tärna, bor där så då blir det att man ser staden från andra ögon.
    I Milano ska vi hälsa på syrran, handla mannens kläder inför bröllopet och köpa våra ringar. Och så ska vi äta och dricka gott ;)

• lourdes

Brukar åka till Milano minst två gånger om året.