• Andie

Sluta hacka på varandra!!!!

Nu har jag suttit här och läst en mängd med trådar. Och min slutsats är att det finns väldigt många trångsynta och oförstående människor här på BT.
    Jag tycker att det är väldigt mycket folk som hackar på varandra och blir sura för att någon har en annorlunda åsikt.
    Detta gör mig nu så upprör att jag vill påpeka detta!
    Det är tråkigt att detta forum blivit så här(det har blivit mer på senare tid)för det är väl meningen att vi alla ska utbyta idéer med varandra och få insperation till våra stundande bröllop. Inte bli trackade för att ett litet stavfel uppstår eller att man vill tycker att det är ok med betalbar osv.

Det har nästan gått så långt att jag funderar på att överge denna site för att hitta ett trevligar forum att vara i.
    Och vart finns alla killar? Jag vet att tjejer kan bli så här när de flockas i mängd så jag efterlyser karlas deltagande i forumet!!!!

Nu undar jag om det är fler som har reagerat på detta? Och sen undrar jag vad vi kan göra för att göra forumet till en trevligare plats på internet? För vi vill väl ha fler meddlemar som kan dela med sig av det som de har att erbjuda!? För som ny deltagare så kanske man backar för att skriva pga stämningen som är i trådarna. Inte så kul att ge sig in i diskussioner när alla är negativ och elaka mot varandra då och då!

Så nu har jag skrivit vad jag tycker och ni kan bli upprörda över detta men det är som sagt inte kul att det hela tiden hackas på varandra här på forumet!

• Svar på tråden Sluta hacka på varandra!!!!
  • Lady o Lufsen

Den trådstarten gick ju faktiskt ifrån BT och det är en förlust att människor lämnar detta forum pga hur folk beter sig!!

• Andie

Lady o Lufsen
    Nu blev det rätt! Läste inte hela tråden men jag förstår vad som menas!

• Sister of the Night

Jovisst. om alla bara håller med varann hela tiden så blir det ju inte direkt nån påfyllning i den egna kunskaps- och erfarenhetsbanken.

Det kan vara väldigt givande att ta del av andras sätt att se på saker.
    Det betyder inte att man nödvändigtvis måste ändra på sin egen syn på saken (även om det fakiskt händer), däremot betyder det att man tar chansen att utveckla och nyansera sin egen uppfattning. Samt att man ger andra chansen att göra samma sak.

Sen är ju heller inte poängen med en diskussion att alla måste tycka som man själv gör... Tror man det så kanske det är läge att checka av lilla egot :D

• Andie

Jagsaja
    Det är just dessa trådar som du nämner som är otrevligast, det samma gäller betalbar/drinkbiljetts trådar.
    Din poäng var väldigt bra!
    Bra inlägg!

• Lady o Lufsen

Sister:
    Det handlar inte om att vi ska hålla med varandra. Det handlar om att när vi nu INTE gör det så måste det göras med respekt!
    Jag förväntar mig inte medhåll men jag förväntar mig ett respektfullt bemötande även ifrån den som inte håller med mig.

• Sister of the Night

L&L

Exakt! Det var det jag menade.

• Lady o Lufsen

Dessutom kan jag inte se att negationer, gliringar, vigling eller andra oförskämdheter skulle vara någon som helst påfyllning i någon bank!

• Sister of the Night

L&L

Neeeej...? Det var ju heller inte det som åsyftades.

• Lady o Lufsen

Sorry Sister- jag misstolkade nog ditt inlägg
    Jag ska läsa igenom det igen så förstår jag kanske bättre.

• Sister of the Night

Ok :)

Jag tror du är inne på exakt samma linje... *säger Sister och funderar på om hon uttryckt sig väldigt krångligt - allt jag ville säga var ju, i korthet, att visst kan man tycka olika men respekten inför nästan bör man inte fingra på*

Svar på tråden Sluta hacka på varandra!!!!