Inlägg från: Vinterbrud feb -07 |Visa alla inlägg
  • Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Vinterbrud feb -07

Tyckte det lät som en jättekul idé!
    Fast lite svårt kan det nog bli... Men du kanske kan göra en översikt som du hänger upp någonstans ifa någon behöver tjuvkika så att de inte behöver irra omkring halva kvällen.. ;)

• Vinterbrud feb -07

Åååhh, hur härligt lät inte 4 veckor i Flordia?? *suckar avundsjukt*
    ;)
    Vi kommer att åka på en weekend (tors-sönd) till Prag i maj, bara jag och mannen. Sedan kommer vi att åka med barnen i 2-3 veckor till Thailand. Men det blir ju först i december då.

• Vinterbrud feb -07

Bara 49 dagar kvar nu, känns juh nästan som att det är imorgon..! ;)
    Jag har inte fått min klänning än! Men den bör komma till veckan. Hoppas det så känns det liite bättre iaf..!
    Hindersprövningen ligger i hallen och väntar på att bli ivägskickad.. Varför sparar jag alltid allt till sista minuten?? *sucka*

• Vinterbrud feb -07

Liah
    Den 17:e
    Jag har också förstått att det inte bör ta så länge, så än har jag ingen panik över det.. :)
    Ska åka å handla lite nyårsmat snart så NU ska den iväg..! :)

• Vinterbrud feb -07

Liah
    Har inte heller provat min klänning, då den blivit försenad..! Men jag känner mig faktiskt liite stressad över det.. ;)
    Och min ena tärna har inte fixat någon klänning än! Men nu verkar det som att hon har något på G.
    Gör ni alla festprogram? Har ni gjort dem klara?
    Jag har innehållet klart, men har ingen aning om hur jag ska sätta ihop dem!

• Vinterbrud feb -07

Åååhh så kul det lät..! Låter som en riktigt bra möhippa!
    Bävar lite över min.. *S* Vissa av min kompisar fullkomligt älskar pinsamma utstyrslar och pinsamma grejer medans jag själv inte alls är förtjust i sånt.. Hoppas på att min syster som är fullt införstådd i det drar ner tokigheterna lite.. :)

• Vinterbrud feb -07

Haha, jag kan tänka mig det..! Blir lite avis på din underbara dag, själv jobbade jag igår..! ;)

Men nu blev jag nästan lite nervös, hippan kan ju komma när som heltst nu..!

• Vinterbrud feb -07

Tja.. hur går det..

Hindersprövningen är godkänd, har fått hem papprena förra veckan. 2 dagar efter vi skickade in den!
    Min klänning är dock fortfarande på vift.. :(
    Idag har vi varit och köpt skor till min blivande och på fredag ska jag och köpa vaser på IKEA.
    Tror det går ganska bra trots allt! :D
    Men jag har svårt att somna på kvällarna, ligger och funderar på allt jag har att göra! Och det är mer än 5 veckor kvar, hur ska det här sluta?? ;)

• Vinterbrud feb -07

Oj, vi skrev alla nästan samtidigt! :)

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3