Inlägg från: Vinterbrud feb -07 |Visa alla inlägg
  • Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Förra veckan var det kvar på fabriken fast jag skulle ha haft den hemma :( De skickade fel klänning..
    Känns som att det är ganska mycket kvar! Har ingen dryck, vet inte ens hur mycket vi behöver, för det skulle cateringfirman räkna ut. Dekorationerna är kvar.. Festprogramen måste göras..
    Oj oj, känns som att det är dags att ta tag i det här!
    17 februari är vår dag.
    Hur går det för dig?

• Vinterbrud feb -07

Hemlig brud 07
    Ja, vi gör visst det :)
    Det är fö jag som skrev på din sida ang kallorna. Jag ska ha röda kallor :)

• Vinterbrud feb -07

Man börjar ju bli lite orolig för snön.. Vi har haft snö fram till igår morse, vitt i träden och såå fint! Precis som man vill ha det! Men så började det regna.. :(

• Vinterbrud feb -07

Jaa, det är trist.. Nu bor ju vi iofs långt uppe så chansen är väl ändå rätt stor att vi har snö på dagen D, men med vintern som varit vet man aldrig..

• Vinterbrud feb -07

Fyller på..

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud

• Vinterbrud feb -07

Har oxå kvar en hel del..
    Satt igår kväll och pysslade med pärmen på vigselprogramen. Imorgon ska jag och min syster åka till festlokalen och kolla upp hur man kan ha borden.
    Känner mig mest av för tillfället.. Strul på jobbet.. Vår stackars toastmaster har brutit handleden idag! Och min svärfar väntar besked imorgon, man har hittat en tumör i halsen på honom.. :(

• Vinterbrud feb -07

Stormis

Va skönt att du har fått den nu!
    Men hur tusan kan du hålla dig från att prova?? Jag har då provat min flera gånger redan :D

Jag har äntligen fått min klänning! Men så kan jag inte ha korsetten jag hade tänkt, för den är för hög i ryggen! Så imorgon måste jag ge mig ut på underklädesjakt igen..

Hur mycket har ni andra kvar att göra nu?

• Vinterbrud feb -07

Nu är det nära!! =)
    Dottern fick vattkoppor förra veckan, så nu håller vi tummarna att sonen ska klara sig till nästa vecka så han inte blir sjuk lagom till helgen..
    Nu är det bara småsaker som strumpbyxor och sånt att fixa :D
    Börjar ni andra 17:e februari brudar bli nervösa?

• Vinterbrud feb -07

Vi ska fotas ute! Har ett par vita skinnstövlar med lite lurv som jag ska ha då. Sen byter jag om i kyrkan och så byter jag om när vi åker till festlokalen.
    Faktiskt börjar nerverna smyga sig på även här.. :)

• Vinterbrud feb -07

korall
    Hoppas ni klarar er från kräksjukan! Har tyvärr inga andra tips än handtvättning osv och vitpepparkorn.
    Här håller vi tummarna för att sonen ska klara sig från vattkoppar som dottern fick förra veckan... Hennes är så gott som borta tack å lov..

Har varit och fixat naglarna ikväll och imorgon väntar en hel del förberedelser. Nu känns det verkligen som att det är på riktigt!!! Tänk om 2 dagar är jag fru!!! :D

• Vinterbrud feb -07

Nu är jag oxå fru..! =)
    En sån otroligt underbar dag så jag finner inga ord! Lr så stjäl jag min tärnas beskrivning från hennes tal; magnifikt...!
    Återkommer med berättelse =)

• Vinterbrud feb -07

Tack, Nina82!

Idag har vi varit och fotat igen! Så vi har fixat frisyr igen.. På med klänning och frockcoat igen.. Lite jobbigt, men vi fick en hel del fina bilder så jag är övertygad om att d var värt det!
    Vi hann nämligen inte ta så mkt utebilder i lördags som vi hade tänkt och fotografen undrade om vi kunde tänka oss en dag till. Och han är verkligen superduktig så det var ett erbjudande som vi inte kunde tacka nej till!
    Ska ta och upptatera hemsidan så fort vi får lite bilder.. Men gå gärna in och läs talet som mina tärnor höll, det var underbart!!

• Vinterbrud feb -07

Vi bara njuter av att vara gifta.. ;)
    Jag är då inte å reser, jag har varit hemma med sjukt barn.. Och nästa vecka har vi 2 födelsedagskalas så jag har bara hoppat på nästa planering :)

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3