• augustibrud8

Bröllop i Kalmar(med omnejd) 2007 forts..

Hallå alla Kalmarbrudar!
    Kan vi inte fortsätta i denna tråden?

Svar till Cavatina: Jag har ju bokat Vickleby kyrka för vi bor där men min barndomskyrka är Förlösa Kyrka, och det är ju den jag alltid har tänkt på.
    Jag håller med dig om att jag måste lyssna till mitt hjärta så att jag inte ångrar mig sen så vi ska titta på Förlösa Kyrka efter jul. Vore ju hemskt att ångra sig och kyrkan är ju så viktig!

• Svar på tråden Bröllop i Kalmar(med omnejd) 2007 forts..
  • ForeverYours

Discodivan: Secret Box? Låter väldigt spännande....har aldrig hört talas om det tidigare. kan du ge mig en utförligare förklaring på vad det är för kort?

• Trollungen

Har ni fått bekräftelse på att ni har bokat kyrkan? jag ringde redan i januari förra året och nu borde man väl fått något tecken på att datumet är bokat?

• discodivan

secret box är sexiga/romantiska bilder i bröllopsunderkläderna

• Davesbrud

ska på bröllopsmässa i norrköping den 21 januari. passar mig bättre då jag har min syrra där. alltså jag har inte väntat mig något bekräftelse från kyrkan, prästen ringde oss samma dag vi bokade o drog vi istora drag igenom våra önskemål. men bör det komma ett papper på bokat tid och så?
    låter häftigt det där med secret box, min m2b skulle gilla det!

• ForeverYours

Discodivan: Det låter ju som en otroligt bra idé! men när gifter du dig? jag gifter mig den 26 maj.

Davesbrud: m2b? är det andra gången för dig?

• discodivan

13 juli, tar bilderna 2 v innan

• Davesbrud

ForeverYours nej alltså man säger m2b (man to be), inte andra mannen!!! Hihihi!!

• Trollungen

Hej tjejjer!
    Måste ta mig i kragen och åka in till stan för att prova klänning, vet inte vad jag väntar på? Ska gå och ringa till min tärna nu och höra om hon kan nästa helg. Håll tummarna.

• Bjallan

Trollungen: Vi bokade i maj förra året och bekräftelsen kom i torsdags, men det är ju olika församlingar. Ring och kolla med dem om du är lite orolig.

Jag ska också gå på bröllopsmässan. Vi var förra året också, men då fokuserade vi mest på de stora dragen. Nu måste vi spana in detaljer: dukning, blommor mm

Discodivan: Ohh vad du är duktig! Hur gör du för att gå ner så snabbt? Är det pulver? Jag går bara upp just nu... Har slutat snusa och det sätter sina spår... Usch usch...

• discodivan

syndade i fredags vilket satt sina spår så nu blir det nutrilett stenhårt i 2 v, tar lite torkad frukt mellanåt o vitkål etc

Svar på tråden Bröllop i Kalmar(med omnejd) 2007 forts..