• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Janos: Värmen är inte farlig, det är baskiluskerna som är farliga.
    Allmänna bastun skulle jag inte rekommendera och absolut INTE allmänna varma bad. Men man kan simma i klorbassäng och bada i egetsmutsat vatten.

Men inte gonorretunnan. Den har ganska mycket på väggarna, plus att vattnet har varit varmt ett tag.
    Men om den är ny och det är din smuts så...
    Bubbelpool hemma går bra, den brukar inte bli så smutsig som tunnan.

Du måste ju kunna leva åxå! Gör lukttestet - luktar det skumt så ÄR det skumt.

• mammacatta

Glömde: bastu hemma går UTMÄRKT!

• mammacatta

Hej anne!

Varmt?

Vi fick snö idag!

• anne på grönkulla

Jag är fö inte mycket för att färgbestämma barn efter kön, letar alltid frenetiskt efter presenter som inte är typiska tjej- eller killgrejer och så. Tycker barn kan få välja själva och få hjälp till ett bredare urval än det ger.

men det är ju präktiga jag det!

• janos

Godmorgon tjejer! Vilken underbar söndag

Illa mår jag och det snurrar i huvudet, suger i magen, men jag vill inte äta något. Känns precis som en härlig bakfylla ;)

Kunde ju inte passa bättre efter en så blöt kväll

• janos

Tack för ditt svar mc! Det kändes bra att få mysa lite igår kväll. Vi berättade för svägerskan och hennes karl, men väntar att berätta det för deras tjejer, som är 12 och 14 år, utifall att det inte blir.

Dom blev jätteglada och hade nog gett upp hoppet. Det tror jag att alla om kring oss har ;)

Ang färg så blir det nog en neutral färg, som man kan spetsa med möbler eller detaljer om man vill, precis som Gable sa

• anne på grönkulla

Här ska jag ägna delar av söndan åt att rigga min gamla dator (som vi slutligen tog ner för mindre än 2 veckor sen) för att leta gamla mail som advokaterna behöver. Hur kul är det på en skala???

Svar på tråden Äntligen fredag del 8