• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Rystall

Hej hopp!
    Nu har vi varit på bal på Uppsala slott. Alldeles underbart!!
    Sedan fastnade vi hos pappa i Linköping på väg hem. Det var visst stormigt värre. Hemma hos honom möttes vi av strömavbrott, teleavbrott, ingen mobilteckning och vattenlöshet. Men det gick ändå. Som tur är har dom en vedspis i köket. Lite extravatten fanns i rören och gammalt bunkrat vatten åt hästarna. Så vi tillbringade gårkvällen i ett stearinupplyst 27 gradigt varmt kök och åt färsk pasta (kokt på vedspisen) med varmrökt lax och drack kallt vitt vin. (Det var ju kallt ute i jordkällan där vinet stod ) Hästarna fick vi in i lä och sedan var allt lungt. Det var rätt mysigt med storm iallafall.

• Fru Cinderella

Fluff på er.. ledsen om jag inte vart så aktiv på sistonde.. har vart någon annanstans med huvudet tror jag.. börjar bli mycket med flytten nu med.. går av stapeln den 26:e o bröllopet på samma gång *huga* visste att det skulle bli lite mycket just nu.. i ser nog mer av mig efter den 1 feb..

• Fru Cinderella

Ja verkligen *drömmer mig bort*

• Hilde

fluffelifluff fluff fluff fluff... jag gillar ljudet

Gable jättekram till dig!!!!! Förstår att det känns konstigt och motigt.

• Gable

Vi har försökt lite halvhjärtat i ett år, sen intensivt senaste året. Nu försöker vi bestämma oss vilket ställe vi ska välja.

ICA eller COOP - typ. Det här är lite surrealistiskt måste jag erkänna. Det blir inte bättre av att maken tycker att jag ska ringa och höra mig för på båda ställena. Höra mig för om vad?! Jaaaa... Väntetid... Vadå väntetid? Jag tror högst att det dröjer några veckor innan man får komma dit. Dom är privata instanser och intresserade av att dra in pengar. Väntetiden för första besöket är tämligen ointressant för mig.

AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGH!!!

• janos

Älskade Gable *faxar över en bamsekram och massor av styrka till dig och maken*

Skönt ändå att det inte verkar vara något fel, men jag förstår att det är frustrerande och jobbigt för er

• janos

Låter som att ni haft det bra, Rystall, trots väder och vind

Cinderella, lycka till med flytten. Hur går det med bröllopet?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8