• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Hilde

Jag behöver nog bara tvätta, slipa o spackla lite innan jag målar. Sängen vill jag ge lite mer kärlek så den förtjänar att målas med linoljefärg. Hyllorna däremot... de kommer jag måla med an riktigt bra alkydfärg helt enkelt... också för att vit linoljefärg har en tendens att gulna om man m¨lar med den inuti hyllan. Den behöver soljus för att bli vit. Hittar ni ngn gammal grej som ser gulvit ut... prova att ställa den ljust igen så får ni se att det kan bli vitt igen

• Hilde

Äh nöden är uppfinningarnas moder. Jag har ju inte så många korvören, men vill ju ändå ha fint. Tycker det är så tråkigt att köpa billigaste melaminmöblerna när det finns fina alternativ.

• Gable

Tjoho! Här är jag. Lite ledsen idag. Varför vet jag inte eftersom vi har fått veta att det inget fel på varken mig eller maken. Ingen kan förklara varför det inte blir någonting rosa eller blått hemma hos herrskapet Gable. Vi får remiss och får där 2 försök. MEN det tar 1,5 år. MINST, så vi ska börja privat först. Det är ju egentligen jättepositivt att det inte är nåt fel, men samtidigt så... Känns det som vi ska till och beställa en bebis från Ellos.

Knäppt?!

• Gable

Jag önskar jag var lika pysslig som du Hilde och lika äventyrlig som du ApG.

Känner mig just nu som världens eländigaste. Blä. Blä. Blä. Blä.

• anne på grönkulla

*kramar om Gable*

Men som du säger - skönt att veta att det inte är nåt fel egentligen!

Hur länge är det ni har försökt? Om man får ställa en så privat fråga - nåt år va?

• anne på grönkulla

Är jag så äverntyrlig? Jag känner mig som värsta soffpotatisen - vet ni inte att allt flängande bara är mitt minsta innersta jags sätt att få tro att jag är nåt? *helt seriöst*

Svar på tråden Äntligen fredag del 8