• Hemligt ( fast inte längre)

Oups lite snabb... 7

Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

• Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • hellokitty

äsch... nu gjorde jag det igen. Och länken funkar inte ens...

• Hej baberiba

Kitty

Vem trodde det:o att man kunde få ett bankomat kort och bara hämta ut pengar på banken:o.........

Inte vet jag vad jobba är men har du ngn mailadress man kan nå dig på:o
    :D

Näääääääääää inte lille skutt.....urk...:o

• Hej baberiba

Men kitty fy på dig:o fördärva sidan på detta sätt:o

:D

• Gerda

F*n vad roliga ni är tjejer!!!

Kitty... Menar du Yoda i star wars? Den gröna? L ser också ut som Yoda ibland, mest när hon var baby-bebis Kanske har med deras sneaögon våra barn?!

• Hej baberiba

uscha jobbigt det blev:D

• Hej baberiba

Nu får man skriva en massa meningslöst
    för att sidan ska bli ok:D

• jalf

Hellokitty:

Det är 2 år o 4 mån mellan mina tjejer.

Nu har vi hämtat lillasyster, men handlade innan. Smart, för det kan vara tufft att göra det med båda två. Speciellt i klädaffärer! Tjejer....:D:D:D Hade en kupong på Lindex som gick ut idag, så stora tjejen fick nya grejjer. Hjälper med shopping när man är hängig. :D:D:D Just nu är det svart som gäller, gärna med döskallar.

Lillasyster är den som är värst när det gäller kläder. Vi har strider ofta. Hon ska bestämma vad hon ska ha på sig. "Ska jag se ut såhära?!" Låter det om det inte är kjol....

När de blr tonåringar köper jag en lägenhet till mig på andra sidan klotet. ;)

• Hej baberiba

Ska iallafall gå in och kolla på den jobbiga sidan som gjorde att BT blev så här:o

:D:D:D:D:D

• jalf

Oj vad hände med sidan?! Var det jag som gjorde det?!

Svar på tråden Oups lite snabb... 7