• Hemligt ( fast inte längre)

Oups lite snabb... 7

Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

• Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda
    Kitty... det är inte alla som har en koko exfru Kanske nåt o va stolt över eg? Nu vet ju P vad han har haft och vad han har nuuuuu!

Ja, Våra Yodor kan göra egen film :D Vad söta barnbarn vi skulle få :D Å måååånga fler yodor :D
  • Hej baberiba

Är hon koko på riktigt eller på låtsas:D:D:D:D pratar hon bra svenska och så? vad jobbar hon med? eller hämtar hon pengar på banken när hon behöver:D

• Gerda

:D :D :D :D :D

Nu ligger L och tjuvkikar på tv... fast jag ställt henne låååångt bort. Ögonen nästan ploppar för hon försöker slänga låååånga blickar.... Å så blir hon arg på mignär jag vrider bort henne hahaha :D

• Hej baberiba

Kitty

Shit vad Metro är kul att läsa:D:D fick tidningen av en kille som delade ut på stan...:D händer inte ofta att den finns i lilla staden där jag bor...Nu vill jag ha den varje dag:D:D:D jag älskar nämligen "Elvis" serien:D:D:D:D:D askul är han:D:D:D:D och denna då:

vad är övertid? jo det är när man sover över. Som att bo hos grannarna ungefär //Alex 5år

• Hej baberiba

Gerda

Vilken taskig mamma du är:D tror tusan att hon har hemlisar för ko:D:D:D:D nu kanske du förstår vad de snackar om:D:D:D:D:D

• Gerda

cheers :D
    Jag HADE som mål att va en mamma som reglerar tv-tittandet. Helst bara utvalda program

Men min dotras favvoprogram är simpsons o MTV

• Hej baberiba

Gerda

Kunde du inte ha börjat med bolibompa eller nåt...MTV och Simpssons är väl lite väl bra....:D går inte Southpark på MTV:o
    :D

• hellokitty

Hon är min frisör så kan inte tala så illa om henne... *hemska jag*.

Hon pratar relativt bra sv. Hon har ju varit här i över 10 år. Hon är väl inte världens smartaste om man säger så.... Men vi kommer bra överens så det är väl huvudsaken.

Ett företag som vi jobbar med är inte riktigt kloka. Deras support kan ingenting så nu ska jag ringa deras revisionsbyrå som kan mer om deras redovisningssystem än vad dom själva kan.
    Om vi vill ha manuell hjälp kostar det 500 spänn i timmen!

snacka om att jag kommer få ett utbrott på stackaren som måste prata med mig....

• hellokitty

tjingeling hej då!!
    ses imorrn!

ska ringa och trakka stackaren nu.

Svar på tråden Oups lite snabb... 7