Oups lite snabb... 7
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Hej då :[korven :D:D:D:D
Ses imon:D
Hallååå ngn kvar?? jag joppar till 17 så någon måste hålla mig sällskap:o
:D
Jooooo jag är kvar! :D
HAr precis klippt husbandet och ska snart beställa pizza. :) Lat idag och orkar inte laga mat. Ibland får man fuska. Eller?!
Bäst att passa på medan man bor i storstaden och kan få hemkörning. :D:D:D:D
jalf
Vad GOTT jag vill oxå ha:p men jag får allt pinna mig hemåt och laga mat:D jag som joppar varje dag till 17:o
:D
Idag blir det lövbiffs grejsemojs till middag:D
Jag unnar er Pizza nu när ni har hemkörning det blir värre sen när ni flyttar:D
:D Här blev det också latmat.... :D Grillad kyckling.... fast HAN kokade ris och gjorde sås :D :D :D
Gerda
låter :[gott:D:D:D:D men vad är det med dagens ungdomar som går hemma och fiser, de fixar latmansmat och vi som joppar får laga vår mat:D:D:D:D:D:D:D:D
Men visst är det bra att latmansmat finns:D:D:D:D om inte det hade funnits hade jag svultit ihjäl för längesedan:D:D:D:D
Nu ska jag hem:D vi ses imon:D
PUSS på ER alla :p
Morrn 8)
Godmorgon!!
Är hemma idag med, men hon är bättre iaf. Imorgon ska jag jobba igen, då får husbandet ta hand om dottern om det behövs. :D:D:D
Imorgon får ni ha födelsedagskalas här för Hemlisen fyller år! :D:D:D:D:D Glöm inte av att fira! ;)
Jalf
Bra att du säger till om Hemlis! :D :D :D Hur många ljus ska vi tända på hennes tååååårta?!
Vad schysst att du är hemma idag också :) fast inte så kul att dotra är sjuk... hoppas hon är pigg o glad sjuk så hon kanha kul hemma också :D
Urrf... måste komma igång, ska ha besök av söt bebbepojke och mamma... sk abjuda på tacosgratäng... Tur att blivande husband är hemma som kan dammsuga o skura badrummet igen :D :D :D
(Jag gjorde just kattoan faktiskt, o köket)
Gerda
Hemlisen börjar bli ganska gammal nu faktiskt, snart 30 år. :D:D:D Bäst att inte vara för kaxig för hon är lite yngre än mig. Men 78 är en utmärkt årgång. :):)
Mysigt med besök, speciellt när mannen är hemma och kan städa åt dig. :D:D:D:D