• Hemligt ( fast inte längre)

Oups lite snabb... 7

Här är den nya tråden för oss oupsare!
    Detta är dom gröna gubbarnas tråd

Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs

• Svar på tråden Oups lite snabb... 7
  • Gerda

RAJ RAJ :D :D :D

Hemlis - BRA... mkt viktigt att husbander firar oss :D

Tack, cheers... hon är mkt busig ;)

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D rajraj e´kul:D:D:D:D

Nu pyser cheers på skidsemester:D

Ha´det gött brudar så hörs vi igen v11.

Sköt om Oupstråden rejält nu när jag är borta:D

PUSS på er ALLA

• blivandefruandersson08

tänkrte säga hejdå tjejer lämnar bt för ett bra tag framåt i väntan på att min fästman ska börja ta del i planeringen istället för bara säga det är om ett år det tar vi då :(
    kommer kanske tillbax vet inte när lycka till tjejer varit väldigt trevligt att prata med er . orkar bara inte med bli mera sårad av fästman och planera utan veta hur det blir.
    kram tjejer håll tummarna att jag kommer tillbax senare

• Hej baberiba

MEN vad ni har varit aktiva här då:D:D:D:D:D:D:D bara ett inlägg på en hel vecka:o

Nä nu får ni skärpa er:D

• hellokitty

hej hej.

Ja maginfluensespökena tog mig.

Eller inte mig men min stackars son som har kräkts och bajsat en del.... Och en feber som inte var av denna världen. Har varit HYSTERISK men hans coola pappa lugnade mig så nu är han bättre iaf men har fortfarande sånt som kommer ut ur stjärten.

Joppar idag. Suck suck och åter suck.

• hellokitty

Meh.... SÅg precis blvandefruanderssons inlägg..... Stackars.....

Hoppas hon kommer tillbaka. Det är ju så typiskt karlar, eller hur?

• Gerda

blivandefruandersson08

Stackars dig Stor kraaaam!

Kkitty

Stackars er också som varit sjuka. Bra tt du har din man som tar hand om er!!!

Är i Sverige, provsmakade tårta med päronen m resp. igår och den var gudooomligt GOD. Dock så har vi en grej att tala till rätta med svärmor senare... sucka. Hon har fått för sig att det blir aptrist utan massa sång, lekar osv. Så hon ska ta reda p en massa nu och tycker att de eg. inte ska behöva. Suca vi VILL inte ha en massa sånt! Och hon tar på sig själv.... SUCKA.

• hellokitty

Oj, vad det suckas idag...

Ååååhhhh, vad gott med tårta! Jag vill också smaka. Kan du maila över en bit till mig? Vad är det för smak på tårtan?

Jag har en favorit nu som man kan köpa på NK. Det är typ sockerkaksbotten med lite sylt och gegga mellan sedan är det "inglasade" hallon ovanpå. (i gelé) och runt hela är det fluffig maräng som har blivit lite gyllenbrun. MUMS! smask, dreggel....

• hellokitty

Här har man varit på oups och så är du på fl, cheers.

Kom tebax nu!

• Gerda

Kitty så gott den tårtan låter!

Våran är en vitchoklad moussetårta med hallonmouse kärna.

Alla var begeistrade utom brudgummen som älskar mörkchoklad - men den konditorn som bakar vår favvo blir mammaledig till sommaren tyvärr.

Svar på tråden Oups lite snabb... 7