• Mica1

Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???

Inga fler brudar än jag och en till nu i mars???? Kan inte fatta det men om bara snart 2 månader är det dags att gifta sig... Fler som ska gifta sig i mars 2007? Hur känner ni, stressade, vad kvar att fixa?

Jag är (kanske konstigt nog) lugn, har musik kvar till festen som det stora att fixa men annars mest det sista detaljerna som i och för sig är en hel del, dags att vakna ur dvalan och sätta fart

• Svar på tråden Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???
  • Fru Cinderella

Det kanske inte är så många i just Stockholm ;)

• Myscha

Eller så är dom inte på denna sidan....

Jag har varit och kollat ut vilken ring jag ska ha idag. Jättekul!

Du frågade mig om jag hade några bra tips vad man kan hitta på efter middagen men jag är nog dessvärre ganska tom där på idéer. Återkommer om det dyker upp någon kul idé.

Vart ska ni har vigsel + fest någonstans?

• bröllopivinter

10:e Mars i Thailand! och så mycket kvar i planeringen, gah!! men det går nog till slut

• Myscha

Härligt att gifta sig i Thailand! Är det inte svårt att planera allt när man är så långt bort?

Vi har försökt få till en bröllopsresa till Thailand men eftersom vi gifter oss 24:e så faller vår 2:a semestervecka in precis lagom till påsk vilket innebär fullbokat överallt.
    Vi har fortfarande inte bestämt vart vi ska åka.....

• bröllopivinter

jättehärligt ska det bli! och bröllopsfirande i tre dagar blir det så det är lite att fixa! Men vi har en bröllopsplanerare till hjälp iallafall, men alla dessa detaljer.... Ska bli så kul när vi väl är där!

Är det slutsålt på reguljärflyg också, kan jag ju inte tänka mig...men ni kanske helst vill åka charter? annars e ju thailand toppen att flyga reguljärt till och bo i bungalows på stranden *längtar*

• Nettisens

Här är det en marsbrud :)
    Vi gifter oss den 6 mars,2007.

Läskigt!

• Mica1

Hej Mars brudar (nu låter det som vi kommer från en planet men ja ja ).

Vi gifter oss den 10 mars och har vigseln i S:t Ansgars kapell i Högalidskyrkan, fest+middag blir på Långholmen på Carlshällsgård. Va där idag och gick igenom alla detaljer för fest och middag, skoj, nu börjar det verkligen kännas på riktigt!! Inte stressad än som sagt men tar en sak i taget. Planerar nu med min tärna var vi ska sova natten innan. Ska fundera vidare på detta med "kul" inslag på festen, meddelar om jag kommer på ngt.

/Mica

• Myscha

Vad kul, vi är några stycken!

Jag har hittat klänning idag men vi har letat hela Stockholm runt efter klänning till min tärna. Så om ni har några tips så tar jag tacksamt emot dem!

Vi ska gifta oss i Bromma Kyrka och ha festen på Ängby slott.

Vi bokade vår bröllopsresa igår... Eller vad man ska kalla det. Efter mycket om och men så blev det Sunwing Resort på Grand Canaria. Vi har en 2-årig dotter som vi helst inte vill lämna hemma i en hel vecka. Inte för att jag tror att hon lider av det men vi gör. Så det var så det fick bli.

Vart ska ni andra åka på bröllopsresa?

//Myscha

• Nettisens

Vi ska gifta oss på Ishotellet i Jukkasjärvi ( fast vi bor i sthlm )
    Det är efter lite fram å tillbaka tänkt bara Jag och Han som åker :)
    Barnen och släkt och vänner får vara med på festen som vi ska ha sen!
    Vi letar just nu lokal...och det är inte det lättaste tycker vi.

Så vår bröllopsresa är väl då Ishotellet kan man säga :)
    Åsså ska vi lyxa oss med hundspann och scoteråkning!

• amd

Vi sa gifta oss 3Mars...
    planeringen e sådär..gifter oss i Stadshuset med våra föräldrar som vittnen.
    Sen ska vi ha en stor fest...
    mat bestämd,klänning...hum....inte mycke mer..*panik*
    Letar som en galning efter skor de e hur svårt som hällst... :-I

Svar på tråden Inga fler mars 2007 brudar än jag o en till???