Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Här har man inte varit på några dagar och oj, va många nya brudar det var här! Kul!!! Själv har jag influensa (bläh) och när sambon passar barnen så gäller det att ta sig en titt på vad som händer här på BT.

Tänkte passa på och fråga er andra om vad ni har tänkt er att ha för brudvals? Kan inte bestämma mig så jag kan kanske få ngr bra tips från er?

• Lillan72

Marskatt
    Ursäkta, men är det en riktig vals, eller en "vanlig låt". Har lite dålig koll..

• Lillan72

Nynnie
    Vilken kul bror du har!! Jag har också fått pikar från min syster som ska vara toastmadame att jag inte ska oroa mig, men är man ett control freak så är man , men jag har inte gått så långt (ännu...) att jag har skickat en manual

• Lillan72

duvan8 & twentyfirstofapril
    Stackars er!! Hoppas att de ordnar sig för er båda.

twentyfirstofapril
    Kan kanske pigga upp dig med att berätta att min solist kostar 1100:- mer än din så du har gjort ett kap! Jag är ändå jättenöjd för då får jag en tjej som sjunger jättebra + att pianisten ingår i priset. Ännu en sak att bocka av på "att göra listan"

• Lillan72

Är det någon som har några bra tips på sidor där man kan hitta fina bordsdekorationer?? Jag har kollat hur dukningen där vi ska vara ser ut och känner att det saknas lite för att det ska bli det där lilla extra, så jag måste hitta några snygga ljusdekorationer el liknande, men vet inte riktigt var jag ska börja leta.

• Lillan72

Usch va med tråkigheter!! Hoppas att det löser sig Marskatt.

aNea
    Kul med en möhippa. Hann du bli nervös? Var de snälla mot dig? Vad fick du göra?

Puffar också för lite mer förslag på brudvalser!!!

• Lillan72

Cinderella
    Vilken brud!! Du ser supertjusig och romantisk ut!!

Själv var jag och hämtade min Maggie Sottero klänning idag i Södertälje och var rätt spänd innan eftersom jag beställde den efter att bara ha sett den på bild. Den var SÅÅÅ fin, känner mig som en riktig prinsessa när jag har på mig den. Köpte en stor underkjol så den blir väldigt vid och sen ska jag ha jättelång slöja till. Köpte även vita eleganta sidenskor och smycken där. Det var mng saker som fixade sig på samma gång. Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll!!

• Lillan72

Marskatt
    Vad är det för hårsmycken som du har gjort? Själv tror jag att det "bara" blir en tiara (hade INTE tänkt att ha det från början) i håret. Efter att ha köpt alla de där grejorna på Prinsessa i Södertälje så får jag hålla hårt i plånboken för nu är jag nästa ruinerad...men det var det värt .

• Lillan72

Här sover alla redan så jag ska nog göra detsamma, god natt till dig också!!

• Lillan72

Är det ngn mars/april brud som ska gå på mässan på Grand Hotel imorgon? Själv ska jag dra med min syster dit och se om det finns ngt intressant. Har det mesta klart, men det kan ändå vara kul att åka dit och titta.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!