Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

2007-03-24
    Jajamensan, imorgon ska det plåtas och jag är SÅÅ nervös. Det värsta är att jag har inte hunnit fixa underkläder så det ska jag köpa imorgon på förmiddagen, så jag får hoppas att det ordnar sig... Vet inte om jag riktigt vet vad jag har gett mig in på. Det viktigaste är att det här blir smakfullt och inte för mkt, men med tanke på hur blyg jag är så är det nog ingen risk .

• Lillan72

Nu har jag fotat min morgongåva och det var faktiskt så kul som alla andra sagt att det är!!! I början kände jag mig lite obekväm att bara sitta där i underkläder, men det släppte efter ett tag. Tjejen som fotade mig var superbra och jag kände mig verkligen fin, trots celluliter och fläskiga lår Jag tror att korten blir jättefina och framför allt smakfulla och sensuella Men guuud va svårt det är att inte berätta för min sambo!!!

• Lillan72

2007-03-24
    Hur känns det med ringarna nu då?? För mig tog det ett litet tag innan det kändes helt rätt. Du kanske bara måste vänja dig lite grann?

• Lillan72

Cinderella
    Va bra att du kan göra det med en kompis. Jag sa det igår till tjejen som fotade mig att jag skulle aldrig kunnat fota mig om jag inte hade känt mig bekväm med henne och att jag hade nog aldrig vågat om det hade varit en manlig fotograf...

• Lillan72

2007-03-24
    Din ring med barnens namn på låter så fin! Vore kul att se en bild.
    Själv har jag en förlovningsring i vitt guld med en diamant och vigselringen är oxå i vitt guld med 7 st stenar med prinsessinfattning (tror det heter så..). Gillar när det glittrar

• Lillan72

Cinderella
    I en annan tråd som jag skrev så fick jag tips från dig bla om ett brudtelegram www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2086903.html och nu är min fråga bara, kommer du att skriva under telegrammet med ditt namn eller kommer du att skriva "Bruden"???? Veliga jag kan ju inte bestämma mig...

• Lillan72

Va ska ni ha för ingångs/utgångsmusik? Har bestämt mig för Mendelssohns Bröllopsmarsch som ingångsmusik, men utgångsmusik har jag INGEN aning om vad jag ska välja. Har ngn nåt råd???

• Lillan72

Ett stort grattis till Marskatt & anNea!!!!

Marskatt
    Du såg urtjusig ut!!

Själv har jag blivit hippad i helgen och är SÅÅ glad att det är över . Hade en superbra lördag med närmaste vänninorna.

• Lillan72

Oj, va tiden bara springer iväg. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Trodde att jag hade läget under kontroll, men det finns massor av små saker att fixa. Min syster har börjat att tjata på mig "har du inte fixat det ännu..." och jag börjar bli lite sur, men det är väl bara att bita ihop. Men jag blir peppad när jag läser hur glad du verkar vara Marskatt för då inser man att det är nog värt all stress

• Lillan72

Marskatt
    TACK för de snälla orden!!!! Kram!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!