Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Det är visst bara jag som är vaken så jag får väl roa mig själv ...Har precis beställt underkläder + nattlinne till bröllopsdagen och ska även ha på mig det för fotona till Morgongåvan. Fick tips från Cinderella att man nog inte behöver ha bh under klänningen och det var helt rätt . Fast jag beställde en snygg korsett för fotonas skull. Blir fnissig bara jag tänker på de där fotona ..Har för första ggn beställt underkläder från nätet, så det ska bli spännande att se hur det blir. Har ni andra fixat underkläder??

• Lillan72

Visst är det pengar som är den stora oron?? I vårt fall är det just det. Allt som har m bröllop att göra kostar ju så HIMLA mkt. Gick igenom budget idag för att visa M2B hur vi ligger till och hur vi ska dribbla med pengar. Pengar är det som jag har mest ont i magen av. Drömde härom natten att blivande svärfar gav mig sitt kontonummer och sa att jag får ta så mkt pengar jag behöver..tyvärr var det ju bara en dröm *fniss*

• Lillan72

2007-03-24
    Den där ringen låter ju supergullig. Hhmm, kanske nåt för mig också. Är det ngt du har kommit på själv, eller har du sett en bild?

• Lillan72

2007-03-24
    Förstår att allt känns bra! Tycker att det låter helt rätt med en ring för maken och en för barnen. En väldigt fin morgongåva. Min dotter frågar hela tiden "mamma, när ska vi gifta oss". Barnen ser ju oxå fram emot det här när mamma ska heta samma sak som de. Jag ska nog oxå fundera på det där med en sån ring, hoppas du inte har ngt emot om jag kanske snor din idé.

• Lillan72

2007-03-24
    Nej, min M2B ska bara ha en ring, men vi funderar på att göra om den ringen han har. Den är lite stor så vi ska ta in den och göra den lite tjockare. Hur har ni bestämt?

Allt är klart till mig förutom att jag måste hitta strumpor, så det känns jätteskönt. Hur ligger du till?

• Lillan72

Det låter som att vi alla är på spåret. Kan knappt fatta att det är så få veckor kvar nu. Det blev liksom verkligt när man fick klänningen att vi SKA faktiskt gifta oss. Nej, nu måste jag sova om jag ska orka med mina två sjuka barn imorgon innan jag smiter iväg på mässan. GODNATT på er!!

• Lillan72

2007-03-24
    Mina barn har också varit förkylda i en vecka med hosta. Tycker så synd om de på natten när de hostar, men det är lika synd om en själv som får springa upp hela tiden! Är det bara 7 veckor kvar!!! Jag vågar inte räkna just nu för det känns som om det är så mkt kvar att fixa.

Bröllopsmässan var så där tycker jag. Hade kanske tyckt den var bättre om man inte låg så långt fram i planeringen som vi gör. Allt är ju nästan bokat så det var mkt som inte längre var intressant för en annan, men det var kul att se alla klänningarna och konstatera att den klänning jag har valt är absolut finast!! Var ngn annan på bröllopsmässan idag??

Marskatt
    Grattis till skoköpet!!

• Lillan72

Saltakatten
    Grattis till köpet av klänning! Vad var det för sorts slöja du valde och hur ser klänningen ut? Jag vågar knappt titta i ngn bröllopstidning längre för att jag är rädd att jag ska hitta en klänning som är snyggare än den jag valt, men hittills har jag faktiskt inte gjort det!!

• Lillan72

Saltakatten
    Det låter som en jättetjusig klänning och slöja!!

• Lillan72

Jag ska ha en Maggie Sottero klänning som heter Alyssa www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J977 . Den är 100 ggr snyggare i verkligheten och jag ska inte ha ngra ärmar. Jag ska också har en enkel lång slöja. Nu hänger den inne på kontoret i sin gaderob och det enda jag vill göra är att prova den igen, men man får väl hålla sig.

Jag bokade också solist och pianist i förra veckan och det känns jätteskönt att det är klart för den tjejen kan verkligen sjunga.

Ska sätta mig och gå igenom vår "Att göra lista" för det finns en massa småsaker kvar att göra...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!