Mars/April brudar!!!
ursäkta stavfelen....
ursäkta stavfelen....
Usch va jobbigt om det känns att de inte vill. Själv är jag lite orolig för att min toastmaster (min farbror) och toastmadame (min syster), vill lite väl mycket. Särskilt toastmastern hintar om hemska lekar och är det något jag vill så är det att det ska vara lite stil på vår fest och då vill jag inte ha ngr hemska lekar. Visst ska vi ha skoj, men det får inte bli alltför pinsamt och min farbror kan vara lite så ibland. Hoppas på att syrran håller koll på honom...
Nu har jag gråtit floder efter att ha sett Grey's Anatomy...snyft!!! Verkligen ett snyftigt avsnitt...
Det låter som om ni alla ska ha jättefina buketter. Själv vet jag att jag ska ha en rund bukett med rosa rosor, men velar om de små detaljerna. Funderar på om man kanske kan ha kristaller i rosorna eftersom det är mkt kristaller i min klänning..får se vad det blir.
Marskatt
Wow, det där låter avancerat, men väldigt snyggt. Hur kommer du att hålla i din bukett?
Nu har jag varit och hämtat min vigselring och den är SÅÅÅ fin!! Vet inte hur jag ska kunna låta bli sätta på mig den...
Mica1
Har faktiskt inte tänkt på det där med presenter till de som hjälper till, så tack för påminnelsen!! Vet inte riktigt vad man skulle kunna ge de, ska fundera lite...
Twentyfirstofapril
Nej, börjar fundera på om jag kanske ska ta mig tiden att snickra ihop en bröllopssida, men har bara inte hunnit ännu. Kan kanske försöka beskriva ringen, den är i vitt guld med 7 st prinsesslipade diamanter. Enkelt och snyggt!! Passar jättebra ihop med min förlovningsring som är i vitt guld med en en diamant. Det glittrar precis så där lagom mycket!
Visst är det fint m prinsessslipning!!
Jag tog även med mig syrran till vår kyrka idag för att se om det är kallt i kyrkan eller inte med tanke på att mina brudnäbbar kommer att ha ganska så tunna klänningar. Vill inte ha tre frusna ungar som har svårt att stå still...men det var faktiskt riktigt varmt i kyrkan. När man var där i kyrkan så insåg jag att man blir lite insnöad i all planering och glömmer att man faktiskt ska GIFTA sig...häftig känsla!!
Tjejer, har vi diskuterat håruppsättningar tidigare? Kan inte komma ihåg det. Hur ska ni fixa håret? Är själv väldig osäker så tacksam för tips.
2007-03-24
Varför ska våra mormödrar oroa sig så?? En svart klänning hade väl varit häftig!! Min farmor försöker övertyga mig om att jag ska ha på mig en brudkrona som har gått i släkten och som för kanske 50 år sen var jättefin, men i dags läge bara ser förfärlig ut. Hur gör man för att inte farmor ska bli ledsen...har bestämt mig för att bara vara ärlig..
Jag är själv inne på att ha utsläppt med en massa löshår. Lite uppsatt upptill och med lockar. Ska sen ha ett smalt diadem och lång slöja till det. Har haft svårt att hitta den "perfekta" bilden, så har ni nåt tips så blir jag glad!