Mars/April brudar!!!
Men näää, vad alla blir sjuka!! Vad trist!! Hoppas alla blir krya snart!
Men näää, vad alla blir sjuka!! Vad trist!! Hoppas alla blir krya snart!
Grattis alla ni som gifter er idag! Hoppas ni får precis den dag ni drömt om!!!
Grattis marskatt! Låtr som en härlig dag!
Idag är jag själv bara så irriterad. Våra vigselringar skulle vara klara idag för påseende innan de ska graveras. Men guldsmeden själv var sjuk och expediten såg att han inte ens börjat på dem! Snacka om besvikelse, detta är vår stads mest välrennomerade guldsmed och så är de inte ens påbörjade till det datum han lovat! Suck. Och nu åker vi ju till Thailand på lördag så vi kan inte se på tidigast 3 veckor innan vigseln.
Nej nej, alltså han var bara sjuk idag, han har inte varit sjuk innan, det frågade jag. Men ringarna skulle vara klara idag, vi beställde dem den 9 januari, så han borde åtminstone börjat på dem. Låter inte troligt att han skulle svängt ihop dem just idag om han va frisk.
Grattis alla nygifta!!!! Härligt att allt gått bra!
Själv känner jag mig rätt hängig, har fått blåsor på läpparna o svullna lymfkörtlar i haslen o vi åker till Thailand om bara några dagar! Har köpt Anti på apoteket o ska smörja på, hoppas det hjälper. Känner mig allmänt hängig o sliten. Dags för semester nu!
Hej alla nyblivna o blivande brudar!
Nu närmar det sig för en annan.Lite mer än en månad kvar. OSA på fredag, och egentligen har alla inbjudna hört av sig, men vissa kan ännu inte lämna 100% besked på om de kommer hela sällskapet.
Har bestämt menyn, beställt servetter med tryck idag, och hjärtformat sockerris som ska vara bra för fåglar, samt små tyllpåsar att lägga riset i. Sen knyter vi ihop dem med rosa satinband med våra namn+datum. Gulligt värre Hade inte tänkt va så puttenuttig från början men det är lite bridezilla över mig nu kanske?
Längtar mycket efter bröllopet men nu hägrar ju resan, det ska bli skönt att åka från +8 till +38!!
Hej alla! Grattis till er som hunnit gifta er under min Thailandstripp! Hoppas ni hade en underbar dag. Vi kom hen igår efter en härlig resa. Men nu sitter man på jobbet igen. 3,5 vecka kvar till bröllopet! Våra ringar är klara, hämtade dem igår o de var så vackra o perfekta, precis som de såg ut i min tanke, kul att guldsmeden kan fånga upp ens tanke så!
Sen valde vi tårta, blir en 3-våningstårta med runda tårtor, chokladbrowniebotten och ovanpå det ett lager hallonmousse o ett lager vit chokladmousse, dekorerat med lite rosa blommor o överst en våning med blommor o ett hjärta i vit choklad. Blir nog fint!
Det är skönt att vara lite brun nu inför bröllopet, men det får nog bli lite press i solariet oxå!
Har gift sig:
070302, marica83, solna
070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
070303, Marskatt, Frösön
070303, anNea, Stockholm
070303, TomKat, Eskilstuna
070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
070310, norpan79, Skåne
070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
070324, 07-03-24
070325,Jädissen,göteborg
Dessa står på tur!
070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
070421, A:s babe, Stockholm
070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
070421, MrsA, Malmö
070428, Cinderella, Vikingstad
070428, Bettina
070428, bridesmaid (gammalt nick)
Saknas några så lägg till er!