Mars/April brudar!!!
jag är hääär! Småtittar oxå lite på Let`s dance, allt medan jag springer mellan datorn o vaktar elden i kaminen o hindrar mina katter från att slåss. Är grässambo ikväll, eller ja, i 10 dagar till. Sambon jobbar utomlands...
jag är hääär! Småtittar oxå lite på Let`s dance, allt medan jag springer mellan datorn o vaktar elden i kaminen o hindrar mina katter från att slåss. Är grässambo ikväll, eller ja, i 10 dagar till. Sambon jobbar utomlands...
Är det någon av oss mars/april brudar som inte ska ha vit klänning? Jag ska ha vit, men ibland skulle jag vilja haft en riktig snygg blodröd.
www.steviesgowns.co.uk/catalogue/moreinfo_n.asp
Jag menar typ denna färgen, inte modellen kanske. Jag ska oxå ha ivory, det är väl vanligast idag skulle jag tro.
Det var en tjej i affären när jag skulleprova min som stod i en röd skitsnygg modell. Gissa om jag glodde! Det är rätt fräckt. Men svärmor skulle nog dragit efter andan
Lillan72:
Här e några!
www.romance.se/index.aspx&PC=34575
Även här:
celebrations.e-butik.se/
Lillan72:
Hmm, med tanke på att det tog min kompis ca 1-2 timmar att vika o pyssla ihop 14 kuvert så låter det lite pyssligt med 65 askar
Hej tjejer! Har funderat lite på blommor.
www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=En%20sagobukett&p3=trollhassel%20och%20mjukrosa%20rosen%20Ester%20med%20vendela%20och%20kvistrosor
www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund%20&%20häng&p3=Vill%20man%20ha%20en%20nättare%20bukett,%20där%20något%20hänger,%20kan%20detta%20vara%20en%20variant,%20en%20bas%20av%20rosor%20i%20cerice,%20och%20orkideér%20vita%20med%20tungan%20i%20ton%20med%20rosen
Denna sista skulle vara med rosa nyanser istället o hjärta på tråd istället för murgröna. Vilken tycker ni är finast?
ja, den är jag mycket förtjust i! Även på den skulle jag ha hjärta på tråd ist för murgröna. Och så kke lite pärlor i några av rosorna.
www.expressen.se/index.jsp
Läs detta brudar! Honom skulle man fångat innan det var försent Nej, skämt åsido, tänk att han levde helt ensam o bara lämnade alla pengar utan att testamentera dem till någon/något!