Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

jag är hääär! Småtittar oxå lite på Let`s dance, allt medan jag springer mellan datorn o vaktar elden i kaminen o hindrar mina katter från att slåss. Är grässambo ikväll, eller ja, i 10 dagar till. Sambon jobbar utomlands...

• twentyfirstofapril

Är det någon av oss mars/april brudar som inte ska ha vit klänning? Jag ska ha vit, men ibland skulle jag vilja haft en riktig snygg blodröd.

• twentyfirstofapril

Det var en tjej i affären när jag skulleprova min som stod i en röd skitsnygg modell. Gissa om jag glodde! Det är rätt fräckt. Men svärmor skulle nog dragit efter andan

• twentyfirstofapril

Lillan72:
    Hmm, med tanke på att det tog min kompis ca 1-2 timmar att vika o pyssla ihop 14 kuvert så låter det lite pyssligt med 65 askar

• twentyfirstofapril

Hej tjejer! Har funderat lite på blommor.

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=En%20sagobukett&p3=trollhassel%20och%20mjukrosa%20rosen%20Ester%20med%20vendela%20och%20kvistrosor

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund%20&%20häng&p3=Vill%20man%20ha%20en%20nättare%20bukett,%20där%20något%20hänger,%20kan%20detta%20vara%20en%20variant,%20en%20bas%20av%20rosor%20i%20cerice,%20och%20orkideér%20vita%20med%20tungan%20i%20ton%20med%20rosen

Denna sista skulle vara med rosa nyanser istället o hjärta på tråd istället för murgröna. Vilken tycker ni är finast?

• twentyfirstofapril

ja, den är jag mycket förtjust i! Även på den skulle jag ha hjärta på tråd ist för murgröna. Och så kke lite pärlor i några av rosorna.

• twentyfirstofapril

www.expressen.se/index.jsp
    Läs detta brudar! Honom skulle man fångat innan det var försent Nej, skämt åsido, tänk att han levde helt ensam o bara lämnade alla pengar utan att testamentera dem till någon/något!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!