Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Twentyfirstofapril
    Oh, vilken bra tråd, såg att det var Cinderella som hade startat den!! Jag gillade Tiimas hår jättemycket så nu har jag nåt att ge till frissan + ngra till bilder.

2007-03-24
    Låter som en jättesnygg dukning! Hur stora är ljuslyktorna? Letar själv efter ljuslyktor, så det är därför jag är nyfiken och det lät snyggt det som du ska göra. Jag tror definitivt inte att det blir en "kall" dukning utan det kommer att se snyggt och stiligt ut. Det passar ju med årstiden.

• Lillan72

Va fina ni låter allihopa!

Va det gäller bordsdekorationen så blir jag lite stressad när jag läser hur fint ni planerar att göra era bord. Vi kommer ju att vara på ett ställe där de fixar all dukning och blommor (jag väljer vilka blommor de har på bordsdekorationerna), men jag känner att det fattas det där lilla extra personliga. Nej, jag måste nog ta tag i det här på allvar nu...

Sen ringde prästen idag för att boka tid m oss och han lät så himla "högtravig". Tänk om vi inte gillar honom, törs man byta präst då???

• Lillan72

Jag kanske oroar mig i onödan..Dukningen är annars jättefin med tenntallrikar under de vanliga tallrikarna, tjusiga vita linne servetter, jättefint porslin och tennskålar i mitten av bordet med blommor (vi ska ha runda bord). Sen kommer jag ju ha vårt rosa festprogram, våra "favours" och funderar på nån fint bordsplaceringskort som är gjort som ett hjärta. Ska se om man kanske bara kan lägga till några ljus på borden så kanske det blir bra....

• Lillan72

Igår när jag och M2B skulle lägga oss så frågade jag honom vad jag ska göra när bröllopet är över eftersom det har ju varit min STORA hobby det senaste halvåret. Han svar var bara att "GUUUUDD va skönt det ska bli när det är över". Tror ni jag blev glad då

• Lillan72

Cinderella
    Visst ska det bli skönt när det är över, för man blir nog lite fanatisk ibland...

• Lillan72

Nu när det börjar närma sig så blir man ju lite fundersam på hur mkt man kommer att komma ihåg av bröllopsdagen, med tanke på hur mkt tid och planerande man lagt ner. Men det är väl helheten man ska se till, en del av det "underbara" m dagen är ju oxå den tid man har lagt ner innan. Det gäller att se till att folk och fotograf fotar mycket!!!

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    En jättefin tiara!

2007-03-24
    Jajamensan, det var jag som lyckades få rosa m&m's från Australien

• Lillan72

Mica1
    Vilka kollegor du har! Måste varit en syn när du fick alla att hjälpa dig att leta stenar .

2007-03-24
    Det börjar att kännas i magen att det bara är 6 veckor kvar!!!

• Lillan72

2007-03-24
    Hur blev håret och sminkningen? Är du rödhårig nu?

Själv har jag fått en släng av PANIK!! Efter att ha gått igenom min "att göra lista" så blev jag alldeles snurrig i huvudet och vill bara skrika!! Alla stora grejor är fixade, men det är allt smått som måste fixas. Pratade med syrran och hon sa åt mig att inte "lägga ribban så högt", men hur gör man när man vill att allt ska vara perfekt. Plus att om två helger ska jag och M2B vara gudföräldrar vid syrrans sons dop, helgen därpå fyller jag 35 och sen är det inte långt kvar till bröllopet. Det är väl bara en sak att göra och det är....ANDAS!!!
    HUR MÅR NI TJEJER?? Läget under kontroll??

• Lillan72

Cinderella
    Hur går det med svar på inbjudningarna? På lördag är det sista dagen att svara och hittills har jag fått svar från 52 av 65 och jag kan slå vad om att de sista ringer på lördag!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!