Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Marskatt
    TACK så jättemycket för vigselprogrammet. Nu börjar jag få ordning på det hela och jag ska stämma av med prästen imorgon.

2007-03-24
    Känner bara att tiden inte räcker till just nu. Får lov att sitta upp sent ikväll igen, men det går bara inte att göra så resten av veckan för då ser jag bara ut som ett vrak på lördag. M2B fattar fortfarande inte hur mkt arbete jag lägger ner på vårt bröllop. Har just nu bara lust att strypa honom för han bara gnäller om "det ska bli skönt när det här är över..". Sen är han snorig och tycker att jag ska tycka synd om honom...JAG HAR INTE TID med det!! Det är nog bara *Andas lugnt* som gäller nu!!!

• Lillan72

Marskatt
    Då är våra barn lika gamla. Lilltjejen blev 4 i jan och lillkillen blir 2 i okt.

• Lillan72

Vi har tränat att dansa bröllopsvals ikväll och nu förstår jag hur svårt det måste vara att dansa med Lasse Brandeby . Jag har fått föra runt ett kylskåp . Klassisk vals blir det inte utan det får bli "styrdans" för att det ska se någorlunda ok ut

• Lillan72

Jag tror nog att när det väl gäller så kommer nog dansen att gå bra (fast knappast som Fred Astair), men vi måste se till att träna varje kväll!!

Jag har lite panik över att jag inte har fått de rosa som askar som jag har beställt från USA till mina favors. Har väntat nu i 2 veckor och inget svar när man mailar de. Vill ju hade till mina rosa m&m's . Har de inte kommit till på torsdag så får jag hitta på något annat, det är ju inte (så) världsligt...

• Lillan72

Marskatt
    Visst är det en härlig ålder på våra barn! Det enda jobbiga är att storasyster ger lillebror en snyting då och då när han inte gör som hon vill . Nu börjar han bli så stor att han börjar att ge igen så det blir en del kivandes...

• Lillan72

2007-03-24
    Idag har jag provat brudklänning tillsammans med min syster. Det var så skönt att känna att den fortfarande känns helt rätt! . Hittat små presentaskar (det blev vita ej rosa), köpt mer papper till vigselprogrammet och fixat en tipspromenad. Snart ska jag åka och köpa ny bläckpatron och sen ska det skrivas ut festprogram. Var uppe till 02.00 igår natt, men ikväll ska jag försöka komma i säng i hyfsad tid.... Det låter som du och din väninna ska ha en mysig kväll. Jag tror nog att jag skulle oxå behöva ett glas vin

• Lillan72

Låter bra!! Då hinner jag köpa en bläckpatron först!!

• Lillan72

Marskatt
    Du får skåla och hålla tummarna att allt funkar som det ska!

• Lillan72

2007-03-24
    Stackars er med skrivarkrångel! Här skrivs det festprogram för fulla muggar. Det är inte kul att skriva ut när man bara har en bläckstråleskrivare hemma, men sakta men säkert. Har lugnat ner mig lite grann eftersom vi inte behöver duka och fixa. Jag behöver bara åka och lämna min låda med grejor imorgon så fixa de allt. Fast som det "control freak" man är så hade jag nog innerst inne velat vara där när de dukar och basa lite över de .

• Lillan72

Du är inte ensam om att hålla på till 02.00 här blev det tom 02.35... Skönt att veta att man inte är ensam om att kämpa på Är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men nu är det mesta klart. Måste vara tokig som ens sitter och skriver det här..nu måste jag sova så man får lite skönhetssömn...sovgott!!!

• Lillan72

2007-03-24
    Här är man också vaken pga av morgonpigga barn. Fick precis reda på att några släktingar till M2B från Tyskland ska komma och hälsa på nu på förmiddagen..PANIK...det är kaos här så jag har försökt att snabbt röja upp lite, men va ska man göra...Det får nog se ut som det gör. Själv har jag inte kommit till "hurra" stadiet att jag gifter mig imorgon, måste nog vakna först . Hoppas att ni får en superbra 40-års dag!!! Och......vi ska ju GIFTA oss imorgon!!! Kan du fatta??!!!!

• Lillan72

Ja då var jag också fru !! Hade en underbar dag och superkul bröllopsfest. Grattis till dig också 2007-03-24!!! Ska försöka snickra ihop en bröllopssida så att ni får se lite bilder. Idag två dagar efter bröllopet känns det fortfarande underbart, men samtidigt lite sorglit eftersom det nu är "över". Klappade lite sorgset på min vackra klänning i morse...Vill bara råda er andra som fortfarande har allt framför er, att NJUT den tiden ni har när ni planerar allt. För fastän det är jobbigt så OJ va kul det var!!!!

• Lillan72

2007-03-24
    Härligt att höra att ni firar varje dag!! Jag försöker ta mig ur min lilla "efterbröllopsdepression" och har bestämt mig för att på lördag så ska vi fira att vi har varit gifta i en vecka och äta mysigt, dricka gott vin och framför allt bara prata och skratta åt vår bröllopsdag. För vilken otrolig dag det var!!! Mitt råd till er andra som har det framför er är NJUT!!! Den dagen känner man sig så vacker och ens M2B är så stilig och vilken fest det var!!! Depressionen börjar nog lossna !!

• Lillan72

Hur har det gått för alla nygifta fruar den här helgen och hur går det för er andra som har det framför er??? Själv har jag tagit mig ur min depression och tycker att det faktiskt är riktigt skönt att allt planerande är över, men tänker ändå ha koll på hur det går för er andra i den här tråden. Trodde att jag skulle ledsna på BT efter att man gift sig, men det är fortfarande kul att se vad som händer här .

• Lillan72

Jag hade som mål att allt skulle vara klart en vecka innan, och det gick ju INTE alls som planerat . Jag var klar med festprogr. på onsdag natt.. Jag tror att det hör till att man ska stressa lite för det är då iallafall jag presterar bäst.

• Lillan72

2007-03-24
    Hur är läget?? Vet inte om du har sett mitt svar i en annan tråd? Ska du göra en hemsida?

Svar på tråden Mars/April brudar!!!