Mars/April brudar!!!
Nynnie
Vad kul! Grattis! *kram*
Nynnie
Vad kul! Grattis! *kram*
Vilken kul idé med fröpåsarna! Den kan ju vara nåt att komma ihåg även för andra sammanhang.
Härligt Jädissen! Kom bara ihåg att slappna av o njuta också...
Den var kul!!!
Det beror väl på hur ofta man tittar sig i spegeln...
Lycka till nu i helgen! Slappna av o njut! Stor kram från Marskatten
Lillan72
Har du fått till ett vigselprogram? Annars kan jag skicka vårt om du lämnar mejladress...
By tha way - här i Ludvika har vi just nu 3 dm nysnö... så byggkillarna kan inte lägga på vårt taktegel, utan nu ska allt invändigt göras först istället + elen! Och vi som trodde vi hade en vecka till på oss att bestämma var vi ska ha alla uttag... (till el, tele, larm, regleringen av golvvärmen, optokabel för framtida bruk och centraldammsugaren, plus att jag säkert glömt nåt)
Lillan72
Skickar ett mejl alldeles strax. Men tänk på att man ibland lägger in musiken på lite olika ställen i olika kyrkor, så kolla att det stämmer med er präst.
Det känns inte så konstigt än att ha bytt namn, för än så länge är det bara på jobbet jag bytt. Har inte fått några papper från skatteverket ännu o ingen ansökan om nytt körkort. Banken har heller inte fått uppdatering (via mitt personnummer) så jag är liksom i ingenmansland än så länge. Ska ringa skattekontoret idag o höra om det plötsligt blivit nåt problem (vilket det ju knappast blivit, men antagligen är någon lite lat - antingen i församlingen där vi gifte oss, eller på skattekontoret).
Andas, ta det lugnt, "känn in" vilken känsla du vill ha på lördag - o sluta fräsa åt stackarn... Inte det lättaste, tro mig, jag vet. Men faktum är att just sista veckan var vi kolugna, då var vi ju redan på plats på annan ort, o sen var det liksom bara att flyta med! Lugn o ro nu bara! Stor kram!
Ja det gick så bra så! Det kändes inte så kul den veckan, men när det gick över o det var en hel vecka kvar så kändes det som att "jaha, nu kör vi, det kan ju inte bli värre än så där i alla fall".
Just nu försöker vi få ihop inbjudningskort till sommarfesten... så nu är det jag som surar o tjurar för att min man inte fixat det han lovat innan han åker till Kina imorgon. Antar att han surar inuti över att jag hänger på BT istället för att skära ut papperen jag skulle fixa, men jag tycker inte det är nån mening att göra det om de ändå inte går skriva ut sen! Hm... kanske ska ta mig själv på orden o sluta fräsa...