Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Min sa när jag förslog att fotografen skulle vara med hela dagen - "tror du att det här är ett hollywoodbröllop..". Då gick jag i taket vill jag lova. Har sen förstått att det är nog nerver som fick honom att säga så där.

• Lillan72

Den fotografen som jag ska träffa i nästa vecka tar 3500:-. Då ingår

- 1-2 tim fotografering (inne el ute)
    - ca. 15 st bilder i 10x15,15x15 el 13x18
    - 2 förstoringar 20x30

Har funderingar på om hon kanske också kan fota under vigseln. Min svåger kommer att filma hela vigseln.

Det ska bli jätteskönt att få träffa en henne i nästa vecka och kunna prata igenom allt och förhoppningsvis också boka henne.

• Lillan72

Kolla på www.mauritsen.se/. Har funderat fram och tillbaka på det här med fotograf. Helst hade man kanske velat ha en av de mer välkända fotograferna, men då blir priserna helt hysteriska tycker jag. Det här är enda ggn som M2B sagt att nu MÅSTE du hålla dig inom budget så det har jag lovat . Kommer kanske krydda lite grann När jag har pratat med fotografen på telefon så har jag känt mig så lugn och personkemi tror jag är viktigt, så jag tror nog det här blir bra..håll tummarna. Cinderella, nu måste du visa mig länken till din fotograf !!!

• Lillan72

Cinderella

Vilka fina bilder det fanns på er fotografs hemsida! Vilket "ljus" i bilderna.

Twentyfirstofapril

Bra pris på skor! Tror jag måste hitta ngr skor att ha på mig utomhus för fotograferingen. Ska ge mig ut i nästa vecka och se om det finns kvar något i rean.

• Lillan72

2007-03-24
    Va kul med någon annan som ska gifta sig samma datum som en själv! Vi ska däremot ha ett lite större bröllop och jag trodde att jag hade läget under kontroll, men börjar inse att det är mycket kvar att fixa med...men kul ska det bli!!!

Cinderella
    Vilken tur du har som hittade allt det där på rean. Själv måste jag oxå ta tag i var vi hittar nåt till M2B, vet inte riktigt var jag ska leta. Ska kolla runt här på BT för tips.

• Lillan72

Han vill ha kostym, snygg väst och sen en sån där (inte slips) som jag hela tiden glömmer bort namnet på....du vet vad jag menar hoppas jag...

• Lillan72

Nej, plastrong tror jag att det heter.

• Lillan72

Beställde min klänning i början av oktober så det känns jättelängesen. Det blev en Maggie Sottero som heter Alyssa. Ska få den i februari och nu är jag jättenervös att den inte är som jag har tänkt mig...va gör man då???

Fyllde i blanketterna för hindersprövning idag och måste erkänna att det kändes i magen när jag fyllde i vad vårt gemensamma efternamn ska vara. Känns lite vemodigt att "lämna" sitt flicknamn.

• Lillan72

Det bästa med att byta efternamn är att hela familjen nu kommer att heta likadant. Har två barn och det har känts lite konstigt när man fyller i blanketter att jag heter nåt annat än de. Nu kan vi ju kalla oss "familjen X", , låter löjligt men det ska faktiskt bli lite häftigt .

• Lillan72

Vad ska ni andra ha för klänningar??

Svar på tråden Mars/April brudar!!!