Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Twentyfirstofapril

Vad det gäller att göra inbjudningarna själva så vet jag precis vad ni har gått igenom. Det jag inte fattade från början var vilken TID det tog att göra de och att det faktiskt blev ganska så dyrt. Hade jag vetat det från början så är jag inte så säker på att jag hade gjort de, fast jag är ju rätt så stolt över resultatet !!

• Lillan72

Då uppdaterar jag mitt också!

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• Lillan72

Finns det något värre än bröllopsbudgeten? Jag får ont i magen varje gång jag kollar den och uppdaterar. Det jobbiga är att det nästan aldrig blir billigare än vad man tänkt sig utan dyrare.

Min dotter och systerdotter ska vara brudtärnor och jag har beställt via e-bay de mest bedårande rosa klänningar och hårband till de. Min systerson ska också vara näbb och sen vill jag klä min 1-åriga son i liknande kläder. Undrar därför om någon av er vet var jag skulle kunna hitta rosa skjortor till killarna??? De ska ha svarta västar till det, tror det blir superläckert.

• Lillan72

Cinderella

Supersnygg hemsida!!

• Lillan72

Vi har redan fått 17 anmälningar och det ser ut att rulla på. Sista anmälan är den 17 februari (drygt en månad innan). Det roligast är att alla är så glada för vår skull att vi ska gifta oss. Har blivit helt rörd flera ggr när jag har pratat med de som har ringt och sagt att de ska komma.

Vet ni var man hittar psalmer någonstans, finns det så att man kan lyssna på de på nätet?

• Lillan72

Jag måste bara få berätta en rolig sak som hänt mig här på BT! Jag skickade ute en tråd om rosa m&m's som jag hade hittat på en dansk websida och som var jättedyra. Då svarade en tjej till mig som bor i Australien att hon kan köpa såna till mig för ett billigt pris och ta med de till Sverige nu på fredag när hon kommer hem. Hon har nu köpt 10 påsar åt mig och jag ska möta henne i Sthlm för att hämta de. Det är knappt att jag tror att det är sant att det finns så gulliga människor här på BT!!

• Lillan72

m&m's från Australien . Det blir en kul historia att berätta på bröllopet!! Det kommer nog att bekräfta det som alla redan vet, att jag inte är riktig klok ibland .

Cinderella
    Måste bara fråga vad du ska ha brudparsbadankorna till? *nyfiken*

• Lillan72

Va gulligt att ha de på tårtan!! Själv letar jag fortfarande efter en tårtdekoration. Hade först tänkt ha en där bruden släpar på brudgummen men känner att det känns lite taskigt mot min älskling. Försöker därför hitta ngt annat. Har hittat den här på en dansk webbsida (nr 2 Love another), men har inte lyckats bestämma mig. Tycker det blir lite dyrt för att bara ha på tårtan....

www.somethingblue.dk/shop/index.php&sort=2a&page=4&osCsid=f95b67fa7806225301924c0ae18c1a4e.

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    Visst känns det som att "nu är det på riktigt" när man har postat inbjudningarna. Innan dess är det bara som att man har pratat om att "vi ska gifta oss" och sen när man lägger de på lådan, ja, då är det snart dags och då blir det pirr i magen!!!

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    Ja, jag har fattat det så, för man kan ändra valuta till svenska kronor när man tittar på sidan. Hittills har jag inte kommit så långt att jag har sett vad transporten kostar. Har även sett rosa små askar att ha wedding favours i som jag oxå blev helt kär i..

Svar på tråden Mars/April brudar!!!